2nd line supporttekniker till BAUHAUS!

2nd line supporttekniker till BAUHAUS!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med IT/Teknik? Är du service-minded och en god problemlösare? Då är du rätt person för Bauhaus!

Om tjänsten:
Du kommer främst att arbeta med lite mer avancerade ärenden som inte 1st line kan lösa. Där får du möjlighet att grotta och felsöka och nyttja din IT-kompetens. Du kommer att få ett utmanande arbete där din kompetens verkligen gör skillnad.

För att trivas i rollen har du en bred kompetens och har jobbat i Windowsmiljö och Office365 och Azure Active Directory. Det är viktigt att vara en lagspelare och kunna agera bollplank för de som sitter i 1st line samt att vara serviceminded.

Vi söker dig som har:
- Erfarenhet av att jobba i helpdesk/servicedesk.
- Minst 3 års yrkeserfarenhet.
- En relevant utbildning inom IT/teknik/nätverk för att arbeta i servicedesk.
- Vi ser att du som sökande har erfarenhet av att jobba med Microsoft AD, Office 365, Windows server, Azure AD, SCCM samt arbetat enligt ITIL och i ärendehanteringssystem.
- Du ska ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande med kunskaper i danska och norska.

Det är meriterande ifall du har:
- Erfarenhet av att jobba med Meraki, Cisco och Freshservice.
- Goda nätverkskunskaper och erfarenhet av felsökning av serverbaserade applikationer, system och nätverk.

Om bolaget:

BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personlig utveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären. BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 22 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Sundsvall i norr till Malmö i söder.

Övrigt:

Det här är en direktrekrytering vilket innebär att du anställs direkt hos kund.

Vid frågor och funderingar kontakta ansvarig rekryterare Mango Dahlström.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 28 september 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024