OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett brinnande intresse för IT och kundservice, kanske har du tidigare erfarenhet av att prata med kunder över telefon? Då är detta något för dig!
Om tjänsten
Just nu får vi in flera uppdrag inom IT. Vi söker dig som vill jobba som 2nd line supporttekniker och som har minst 1 års erfarenhet från IT-branschen. Uppdragen finns i Göteborg med omnejd.
Du behöver tycka om att kommunicera med kunder i både tal och skrift, du vågar fatta egna beslut, utmanar processer och arbetssätt för att ge kunden den absolut bästa upplevelsen. Du har en teknisk förståelse, ser samband och hittar lämpliga lösningar.
Du är en person som gillar att få kombinera dina IT-kunskaper med att ge bra service till kunder.
Meriterade är utbildning inom IT och tidigare erfarenhet inom Windows-server.
Många IT-supportrar finns tillgänglig för sina kunder 24/7 och arbetstiderna är ofta i skift vilket medför varierande arbetstider mån-sön.
Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid