2nd line supporttekniker till Malmö

Arbetsbeskrivning

Som supporttekniker i 2nd line kommer du dagligen hanterar komplexa IT-relaterade problem med användarens bästa i fokus.

Rollen är omväxlande och ställer krav på att du både är lösningsorienterad, kommunikativ och kan vara kreativ i din felsökning. Du brinner för IT och arbetar självgående i din roll. Tillsammans i teamet fokuserar ni på kundnöjdheten.

Vi letar efter dig som har ett genuint intresse för IT och brinner för att använda din kompetens till problemlösning. Du har en bakgrund inom IT, där vi tror att du har en utbildning inom området samt tidigare erfarenhet av rollen som supporttekniker i någon form.

Det är viktigt att du är flexibel och kan arbeta obekväma arbetstider. Flytande i svenska och engelska är ett krav både i tal och skrift.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024