OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker nu efter en 2nd line supporttekniker till ett av Stockholms snabbast växande IT-tjänstebolag. I rollen som 2nd line supporttekniker kommer du dagligen att arbeta med supportärenden på en mer avancerad nivå samt stötta dina kollegor som arbetar i 1st line. Stort fokus i ditt arbete kommer att vara på Microsoft 365 produkter och du kommer vara en viktig resurs i företagets projekt.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Företagspresentation
Företaget är ett utav Stockholms snabbaste växande IT-tjänstebolag som levererar molnbaserad IT, telefoni och moderna digitala mötesrum. De har tidigare blivit nominerade som ”Årets Entreprenör” av Ernst & Young och 2021 blev de utsedda till DI Gasell. Här jobbar man i team där supporten säkerställer att kunden får kvalité och närvaro i alla kontakter. I dagsläget jobbar det ca 20 stycken i företaget som nu är i en spännande expansionsfas!
Kvalifikationer
- Du har erfarenhet från IT-support sen tidigare, gärna inom 2nd line eller som nätverkstekniker.
- Du har erfarenhet av support på en mer avancerad nivå av Microsoft 365, Intune och Azure.
- Du har arbetat med Sharepoint eller likvärdig filserver.
- Du har grundläggande nätverkskunskap
Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som 2nd Line Supporttekniker tror vi att du är social, strukturerad och service minded. Du har jobbat några år inom it-support och är van vid lite mer avancerade felsökningar. Vi tror också att du trivs i ett snabbväxande företag och har ett genuint intresse för IT och teknik.
Vad vår kund kan erbjuda
Kontor i moderna lokaler med eget gym och rutschkana i Stockholmsområdet. Fast lön + årlig bonus. Pension och friskvårdsbidrag.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider 8-17 med en timmes lunch. Tillsvidare med start omgående eller enligt överenskommelse. Du blir direktrekryterad av vår kund. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: 2nd line support, support, IT-support, kundservice, IT, Windows, Microsoft, AD, Active directory, Teknisk support, helpdesk, Intune, Azure