OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Driven och engagerad 2nd line supporttekniker sökes till vår kund i Stockholm
Vi söker en 2nd line supporttekniker för ett uppdrag på heltid på minst 6 månader hos vår kund i Stockholm. Starten är slutet på maj-början på juni. Om du har några års erfarenhet av att arbeta onsite med IT-support och vill utveckla dina kunskaper kan denna tjänst passa dig perfekt!
Några arbetsuppgifter som onsite-tekniker inkluderar:
- Installation och felsökning av mjukvara
- Felsökning och support i Windows 10 Office 365
- Hantera inkommande ärenden från användare
- Ta emot, hantera, tanka och skicka ut IT-utrustning
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en stor vilja och ett starkt intresse för att ge god service till de olika användarna. Det kan vara flera olika kontaktytor som behöver teknisk support och du kommer vara deras hållplats för högt som lågt.
Vi ser att du är:
- Driven Engagerad
- Har stor erfarenhet av och koll på Windows 10 och Office 365
- Serviceminded
- Nyfiken
Hör av dig till oss om du vill veta mer
Vi tar ej emot några ansökningar via e-post men om du har frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Isabelle Hyllienmark på isabelle.hyllienmark@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Generalist Therese Eriksson
010-499 32 49
Konsultchef Eva Bexelius
Konsultchef Eva Bexelius
HR Generalist Therese Eriksson
0767-223249
Eva Bexelius
010 - 499 30 00
Researcher Johan Skillstedt
Sourcing Manager Johan Skillstedt
010 - 499 30 00
Johan Skillstedt Skillstedt
Johan Skillstedt
CFO Marita Fontér
0767-223260