OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar just nu efter en person för anställning till ett spännande arbete som 2:nd line support till ett stort Telekomföretag. Du kommer att ingå i ett team bestående av 9 personer som har som ansvar att ta emot, hantera och lösa inkomna ärenden/felanmälningar via telefon och mail från Telekomföretagets företagskunder. Mycket kommunikation sköts via skriven text så det är mycket viktigt med god kommunikationsförmåga i svenska språket i skrift. Vi tror att för att vara en av personerna är/har Du: - Vana av teknisk supportroll - Ansvarstagande - Erfarenhet av felanmälan eller arbete med ärendehantering - Tidigare erfarenhet av något serviceyrke - God social kompetens - Intresserad av teknik - Stresstålighet - Team player (lätt för att samarbeta) Kunskapskrav - Grundkunskap i telefoni, och i synnerhet då hur mobiltelefoni funkar på en teknisk nivå. - Vana vid felsökning i telefonisystem. - Spårningsvana med protokollanalysator, gärna OSIX, Vi kommer att ta emot ansökningar, revidera och boka upp intressanta ansökanden löpande. Det är viktigt att Du är tillgänglig för att starta en eventuell anställning omgående. Vi ser fram emot att ta emot Din ansökan.