OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar just nu efter två (2) personer för anställning till ett spännande arbete som informationskoordinator till ett stort Telekomföretag. Du kommer att ingå i ett team bestående av 6-8 personer som har som ansvar att ta emot, registrera och vidarebefordra inkomna ärenden/felanmälningar via telefon och mail från Telekomföretagets kunder samt från interna avdelningar. Arbetet är schemalagd som en dygnet-runt tjänst så det är viktigt att Du kan vara flexibel i arbetstider. Mycket kommunikation sköts via skriven text så det är mycket viktigt med god kommunikationsförmåga i svenska språket i skrift. Vi tror att för att vara en av de två personerna är/har Du: - Telefonvana från tidigare yrke/anställning - Ansvarstagande - Erfarenhet av felanmälan eller arbete med ärendehantering - Tidigare erfarenhet av något serviceyrke - God social kompetens - Intresserad av teknik men inget krav för djup förståelse - Stresstålighet - Team player (lätt för att samarbeta) - Flexibilitet (då det är skiftjobb) Som mottagare av felanmälningar från Telekomföretagets kunder är Du deras ansikte utåt. Det är viktigt med förståelsen av god service och med en känsla av ansvarstagande. Du kommer att ta emot felanmälningar rörande olika former av telekomrelaterade tjänster och produkter. Det är sedan Ditt ansvar att föra informationen vidare internt till rätt teknisk gruppering som kan lösa kundens problem. Vi kommer att ta emot ansökningar, revidera och boka upp intressanta ansökanden löpande. Det är viktigt att Du är tillgänglig för att starta en eventuell anställning omgående. Vi ser fram emot att ta emot Din ansökan.