OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DWT Consulting är ett mindre konsultbolag som just nu expanderar. DWT har sina kunder främst i Stockholm, men även i Göteborg och Malmö. Vi arbetar både mot myndigheter och privata aktörer. Som anställd hos oss så arbetar man främst ute hos kund, men även inhouse projekt förekommer.
Uppdraget omfattar:
Som servicedeskagent arbetar du med:
Du kommer hjälpa användare från hela Region Sörmland, från läkare till kulturarbetare. Du kommer hanterar alla typer av ärenden som har anknytning till vårdsystemen, IT eller telefoni, exempelvis felanmälningar, beställningar, användarstöd, förfrågningar och önskemål men även behörighetshantering.
I Servicedesk arbetar du som tycker om att ha kundkontakt och att hjälpa andra med deras bekymmer. Kundkontakten innebär till stor del telefonkontakt med kund där problemen kan variera. Du tycker därför om att lösa problem, leta information och framförallt kommunicera, både med kund och kollegor inom Region Sörmland. Ärendena dokumenteras i vårt ärendehanteringssystem.
Samarbeta med övriga servicedeskagenter och supporttekniker i Region Sörmland IT
Tjänstgöringsort Eskilstuna, resor kan förekomma i tjänsten.
Skallkrav
Active Directory : Ja
Microsoft Windows 10 : Ja
Azure AD : Ja
Microsoft Office 365 : Ja
Teams : Ja
Ärendehanteringssystem : Ja
Fjärrstyrning : Ja
Citrix : Ja
En vana att arbeta med telefon som kommunikationsmedel : Ja
Konsulten skall behärska svenska språket väl i både tal och skrift. : Ja
Personliga egenskaper
Självgående : Ja
Kommunikativ : Ja
Analytisk : Ja
God social förmåga : Ja
Lösningsorienterad : Ja
Driven : Ja
Flexibel : Ja
Stresstålighet : Ja
Har du några frågor är du välkommen att kontakta Daniel Vitalisson på 0730238091. Annars ber vi dig att maila in ditt CV. Vi ser fram emot din ansökan.