OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det kanske låter kaxigt, men vårt mål är att erbjuda världens bästa techsupport. Varför skulle inte vi klara av det? Varför skulle inte du klara av det? Genom sunt förnuft, teamkänsla och hårt jobb så ska vi lyckas tillsammans!
Nu växer vårt supportteam i Örebro och vi söker dig som är taggad på att joina ett skönt bolag med en inkluderande kultur. En för alla, alla för en.
Kolla in vår rekryteringsvideo där vår VD Mikke Selander berättar om tjänsten: https://youtu.be/yQI-xXOWIwo
Vi utvecklar appar till restaurangbranschen. Våra kunder är både krögarna och deras gäster. Vårt supportteam hjälper kunderna via telefon, mail och chatt. Snabba svarstider, härligt bemötande.
Utöver distanssupport så genomför vi någon installation per vecka på plats i östra Sverige (främst Stockholmsområdet), om du är sugen på att göra installationer på plats så är det toppen - men inget krav.
Behöver du vara ett tekniskt geni? Gärna, men det är inget krav. Vad vi däremot inte tummar på är förmågan att kunna snacka och skriva snyggt med kunderna.
Vi utvecklar vår egen produkt, vi hjälper dig att bli en stjärna på att supportera den! Därtill är supportteamet underbart duktiga och alla hjälper varandra, ofta i realtid via Slack. Återigen, en för alla - alla för en.
Vi sitter på våning 7 i Behrn Center, centralt och fräscht. Arbete hemifrån är helt OK, du väljer! :)
Joina familjen! Dra in ditt CV till oss omgående, vi tar intervjuer löpande. Glöm inte att märka ämnesraden med: "Ansökan: Supporttekniker".
Nu kör vi!