OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du student och letar efter extrajobb eller är du intresserad av timanställning på ett kontorsarbete under vardagar? Drivs du av att ge service? Ta då chansen och sök rollen som kundkommunikatör hos AnswerOnline.
Arbetsuppgiften går ut på att att svara på inkommande samtal åt en mängd olika kunder. Du bemöter det inkommande samtalen utifrån varje kunds unika önskemål. Det kan vara genom att svara på frågor, registrera meddelande, koppla samtalet vidare eller bokning av tid.
Vi växer nu vidare med en större kund under en kortare period, till att börja med, och rekryterar därför tre st nya kollegor.
Vilka är vi?
AnswerOnline har sedan starten 1994 hjälpt företag med personliga svarstjänster. Det började med telefoni och har därifrån utvecklats till att även gälla mail och chatt. Idag har vi omkring 300 kunder som är spridda över hela Sverige, i flera branscher och i olika storlekar. Detta gör att arbetet blir mycket varierande.
Det här förväntar vi oss av dig:
Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift
Goda kunskaper att hantera engelska språket i tal och skrift
God datorvana och förmåga att sätta sig in i olika system
Behålla lugnet och fokusera på uppgiften även när det är mycket att göra
Ansvarstagande med hög arbetsnärvaro och samarbetsförmåga
Hög social kompetens
Detta kan du förvänta dig av oss
Du kommer få en grundutbildning i våra system och lära dig metoder för att besvara samtal. Innan du själv börjar ta samtal kommer du lyssna och lära av dina kollegor.
Vi är 20 st anställda och tillsammans hjälps vi åt med att utveckla våra arbetssätt och kunskap för att hjälpa våra kunder. Men även för att våra privatliv och arbetsliv ska gå att kombinera.
Vi har utarbetade rutiner för kvalitet och miljö samt hög kreditvärdighet. Vi är medlemmar i Almega Tjänsteföretagen samt har kollektivavtal med Unionen.
Arbetstid
Tjänsten beräknas starta med upplärning vid månadsskiftet nov/dec.
Tjänsten avser till en början mellan 3-6 månader med möjlighet till förlängning.
Tjänsten är en timanställning med upp till 80% beroende på dina möjligheter och våra behov
Våra öppettider är vardagar 07:00-18:00 under dessa tider fördelas arbetstiden utefter ett rullande veckoschema.
Intervjuer kommer ske löpande under ansökningsperioden. Så vänta inte för länge med att skicka in ditt CV och personliga brev.
För mer information om oss som företag och våra tjänster - besök oss på www.answeronline.se
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?