OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker 3 st service desk agenter till vår kund i Malmö
Har du ett genuint intresse för teknik och support? Är du en ansvarstagande och driven person med ett professionellt agerande? Vi söker tre personer som tycker om att vara behjälpliga och som vill ge kunden en bra kundupplevelse. Vidare ser vi att ni på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda kunderna via både telefon, mail och andra medier. Ni har gymnasiekompetens, med fördel inom IT teknik. Det är meriterande med erfarenhet från arbete inom helpdesk/servicedesk sedan innan. Du som söker är en stabil och trygg person som har en hög kommunikativ förmåga, för att konstruktivt kunna föra en dialog med kund och dina kollegor. Du är även engagerad, entusiastisk, glad och mycket serviceinriktad.
Några typiska områden ni som service desk agenter kommer att arbeta med:
Felsökning
Ärendehantering samt mobila enheter
Windows 7 10
Office365
Active Directory
Basic nätverk (TCP/IP/DNS/DHCP)
Vi söker er som Har utbildning och/eller erfarenhet av att mecka och hålla på med datorer/IT/teknikprylar
Har ett brinnande intresse för service, IT och teknik
Är lyhörd och värdesätter goda kundkontakter
Är analytisk, noggrann och kan arbeta strukturerat
Kan uttrycka dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska
Hög kommunikativ förmåga
Körkort är meriterande
Som konsult på Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Du kommer att ha regelbunden kontakt med en dedikerad konsultchef. Vi tillämpar provanställning de första 6 månader och därefter finns goda chanser till en tillsvidare anställning vid bra utfört arbete.
Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer. Låter detta intressant, tveka inte att skicka in din ansökan! Om du har frågor eller liknande är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Isabelle Hyllienmark, isabelle.hyllienmark@barona.se
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!