OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som telefonist arbetar du hos något av våra kundföretag i deras växel. Arbetsuppgifter: Besvara och förmedla externa och interna anrop på ett professionell och effektivt sätt ? Vidarekopplar anknytningar ? Sätter folk på kö vid upptaget samt håller ordning på kön ? Sätter hänvisningar ? Hjälper till med konferenssamtal/Utlandssamtal/andra specialsamtal ? Kan ringa igenom till personer som är hänvisade vid nödsituationer ? Leta efter alternativa personer genom sökord/avdelning/byggnad ? Del i företagets informationshantering vid krishantering ? Hitta alternativa sökningar för kundens behov ? Arbeta med korta svarstider/svara snabbt på ett korrekt och vänligt sätt ? Ta emot och vidarebefordra meddelande från kunden Krav: Hantering/Kunskap om MD 110 telefonväxel ? Kunna hantera Vision 80/20 ? Serviceminded ? Engelska, Norska och Svenska i tal. ? Vårdat språk ? Simultankapacitet ? PC-vana ? Noggrann ? Kunna läsa och förstå/följa rutiner Vi tror att du: Är en kille / tjej, lägst 20 år. Har lätt att samarbeta i en grupp Är teknisk, positiv, utåt riktad, viljestark samt noggrann Är ambitiös och har framåt anda samt utpräglad servicekänsla Är laglydig (förekommer ej i straffregister) Har god hälsa samt är drogfri Har en ordnad ekonomi (inga betalningsanmärkningar)
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Christofer Hansson Pelkonen
+46 010 - 470 1722
Planeringen Värmland
+46 10 470 10 47
Annika Liljedahl
+46 10 470 12 57
Lisa Svensson
+46 10 470 12 58
Annika Liljedahl
+46 10 470 12 57
Kent klintberg
+46 10 470 27 13
Tommy Gard
+46 10-470 18 60
Daniel Sedighha
+46 10 470 27 21
Anders Rudolf
+46 10 470 27 15
Leif Staflin
+46 10 470 19 03