OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du initiativtagande och lyhörd och söker ett givande arbete? Då kanske du är vår nya kollega!
Om tjänsten:
Vår kund är en glad och trevlig kvinna i 30-års åldern som bor på Liljeholmen. Hon har en ryggmärgsskada, är rullstolsburen och behöver assistans för att klara de flesta moment i vardagen. Som personlig assistent kommer du att vara ett stöd vid personlig hygien, förflyttningar, hushållssysslor samt annat som kan uppkomma i vardagen.
Vår kund tycker om att träna, vara ute i solen, titta på serier med mera.
Arbetstider och tjänstgöringsgrad
Vi söker 2 personliga assistenter som arbetar enligt två veckorsshema.
Tjänst 1- 25,5 tim/veckan
Vecka 1:
Måndag 17:00-08:00 varav väntetid 00:00-07:00
Onsdag 08:00-17:00
Lördag 08:00-08:00 varav väntetid 00:00-07:00
Vecka 2:
Tisdag 17:00-08:00 varav väntetid 00:00-07:00
Torsdag 08:00-17:00
Tjänst 2 - 26 tim/veckan. Tidbegränsad anställning från 2022-08-15 till 2023-08-15
Vecka 1:
Måndag 00:00-08:00, varav väntetid 00:00-07:00
Tisdag 08:00-17:00
Torsdag 17:00-08:00, varav väntetid 00:00-07:00
Vecka 2:
Måndag 08:00-17:00
Fredag 17:00-08:00, varav väntetid 00:00-07:00
Söndag 08:00-00:00
Vem är du?
Vi ser att du som sökande är lyhörd och initiativrik, att du kan ta initiativ men också känna av när du inte ska ta fullt lika stor plats. Rollen ställer höga krav på att skapa goda relationer och ta stort ansvar. Du ska vara rökfri. Vi kommer lägga stor vikt vid att du och vår kund har en god personkemi samt att du passar bra in i personalgruppen.
Lön:Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.
Tillträde: Enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt.
Varaktighet: Vi tillämpar anställningsformen ”Så länge uppdraget varar”, samt timanställning.
Ansökan:Din ansökan kommer läsas av personal vid Humana och kunden. Rekryteringen sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag!
Varmt välkommen med din ansökan!
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult