3M söker nu en Kundservicechef i Solna för Nordeuropa

3M söker nu en Kundservicechef i Solna för Nordeuropa

Arbetsbeskrivning

3M is a global science company that never stops inventing. Using 46 technology platforms, our integrated team of scientists and researchers works with customers to create breakthroughs. Our inventions have improved daily life for hundreds of millions of people all over the world. In the Nordic Region 3M has offices in Stockholm (headquarter), Copenhagen, Helsinki and Oslo, employs 1100 people. In Sweden, we have R&D and manufacturing in Gagnef, Värnamo and Västervik. For more information, visit www.3M.com

I denna rekrytering samarbetar 3M med Manpower och du blir anställd på 3M i Solna.

Vill du ta nästa steg i din karriär tänk då på att detta har stor inverkan på ditt professionella och personliga liv. Det är viktigt att veta att företaget som du väljer att arbeta på och dess ledare kommer att stödja och vägleda dig i din framtida karriär. Med en mångfald av människor, globala platser, teknologier och produkter är 3M en plats där du kan samarbeta med 93 000 andra nyfikna, kreativa 3M medarbetare.

Om Arbetet

Som kundservicechef på 3M i Solna får du möjlighet att utnyttja din erfarenhet och nyfikenhet samt din samarbetsförmåga med innovativa och mångsidiga människorna runt om i världen.

Ansvarsområden

* Leda ett team av flera nationaliteter som ska leverera optimal service till våra kunder
* Implementera en kontinuerlig förbättringsstrategi för våra kunder
* Hitta utvecklingsmöjligheter för teamet att ytterligare förbättra våra rutiner
* Stödja en daglig och veckovis arbetsrytm för att vinna dagen och veckan
* Skapa en arbetsmiljö för professionella kundservicemedarbetare och kunder.

Vårt nya kontor ligger i Solna, tjänsten är på heltid, ca 25% av arbetstiden är resor till våra övriga kontor i Norden eller Europa.

Vem är du

För att du ska trivas och skapa framgång i denna roll från dag ett letar 3M efter kandidater som har följande kvalifikationer:

* Bra operativt ledarskap samt bevisat resultat från tidigare arbetsplatser
* Erfarenhet av kundservice
* Bra kommunikationsfärdigheter
* Förmåga att driva förändringsprocesser på ett flexibelt sätt
* Behärska svenska och engelska i tal och skrift

Ytterligare kvalifikationer och erfarenheter som kan hjälpa dig att lyckas ännu bättre i denna roll är:

* Bra och tydligt ledarskap
* Erfarenhet av att coacha team
* Erfarenhet av SAP / Salesforce
* Universitets- eller högskoleutbildning
* Erfarenhet av teorier och praxis inom en eller flera kundserviceområden såsom kundförfrågningar, klagomål, reklamationer och kundutbildning.

Låter detta som jobbet för dig, sök tjänsten idag.

Ansökan ska vara på engelska.



Detta är ett samarbete mellan 3M och Manpower.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotte Åvall på telefonnummer: 08 - 452 33 74 eller via e-post: charlotte.avall@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Thomasson
+46702312805
Charlotte Åvall
+46 8 452 33 74

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ManpowerGroup
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2020
  • Ansök senast: 30 september 2020

Besöksadress

Södermalmsallén 36
None

Postadress

11828
0180, 11828

Liknande jobb


Team Manager - Linköping

Team Manager - Linköping

14 november 2024

Team Manager Kundservice

Team Manager Kundservice

11 november 2024