3rd line support till Erisma i Malmö!

3rd line support till Erisma i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi på Poolia en kodläsande felsökare till vår samarbetspartner Erisma, ett produktbolag med fantastiska lokaler i Västra hamnen i Malmö! Har du arbetat ett par år med 3rd line support? Gräver du tills du hittat exakt var skon klämmer? Är du en fena på att formulera dig och vill servera lösningar på silverfat? Sök då tjänsten som detektiv hos Erisma nu då urval sker löpande! Du erbjuds en provanställning på 6 månader som därefter övergår i en fast anställning hos oss på Poolia



Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Erisma arbetar med att utveckla Mobigo, ett mobilt servicesystem som idag används brett i servicebranschen. Vi söker dig som vill arbeta med att identifiera allt som kan gå fel och göra ditt yttersta för att lösa problemet. För att bli en problemlösare hos oss tror vi att du som söker tjänsten har ett par års erfarenhet av en liknande tjänst på ett större bolag.

Dina arbetsuppgifter:
• Djup felsökning i mjukvaran
• Supporta kollegor/utvecklare med dokumentation kring felsökning
• Problemhantering eller potentiellt ge förslag på lösningar till utvecklarna
• Ta emot felanmälan från kund och föra en professionell dialog
• Hantera potentiella fel i databasen (SQL)
• Hantera nätverksfrågor



Vem är du?
Du är tekniskt kunnig, väl bevandrad i SQL och har erfarenhet av programmering. Du hanterar tekniska problem strukturellt och vet hur du ska prioritera vilka fel som är mest kritiska och vilka som kan vänta. Du uppskattar att vi är ett mindre bolag där saker som titlar och byråkrati inte har en plats utan byts ut av samarbete och en stark vilja att se produkten lyckas och överträffa kundens förväntningar.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Varmt välkommen in med din ansökan!


Om verksamheten
Erisma är ett litet, personligt mjukvaruföretag som ligger i centrala Malmö. Vår affärsidé går ut på att erbjuda ett högkvalitativt servicesystem som effektiviserar företag med personal på fält. Vi har utvecklat och förfinat vår produkt Mobigo sedan 1998 och idag jobbar vi med en toppmodern plattform med den senaste tekniken. Vad är då ett servicesystem? Vi berättar mer när vi ses, men kort sagt är det ett program som erbjuder ordning och reda för våra kunder och deras personal på fält som kan slänga sina post-it-lappar och istället jobba digitalt med sina telefoner och surfplattor. Supporten är en av våra viktigaste funktioner (utvecklarna skulle kanske säga att de är viktigast, men det är en annan annons) och har daglig direktkontakt med vår omvärld. Vi är mycket stolta över att vi idag har mer än 10 000 slutanvändare och antalet ökar stadigt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2023
  • Ansök senast: 29 januari 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024