OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. 2018 bytte vi lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.
Med anledning av Covid-19 kommer våra rekryteringsprocesser vara helt digitala i syfte att minska smittspridning. Till exempel kommer eventuella intervjuer ske via telefon eller skype/teams. Vi ber också om överseende att processerna för närvarande kan ta längre tid än vanligt. Så länge kan du kika in på instagramkontot @livetpå3
Vill du vara med på resan mot nöjdare kunder tillsammans med drivna kollegor där du tar din sälj och serviceförmåga till en ny nivå? Ta då chansen och sök tjänsten till vår eminenta servicebutik där vi nu söker en säljare med goda chanser till att växa sig in i en ledarroll!
Som medarbetare i vår butik 3ServiceCenter hjälper du våra kunder direkt i butiken med service och försäljning av mobiltelefoni och bredband. I rollen som medarbetare i 3ServiceCenter innebär det således att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, något som kräver stort engagemang och effektivt arbete. Vi har många trogna kunder som älskar oss vårt koncept. Vi ser även att du i denna roll vill växa in i en ledande position och avlasta butikschefen i vissa frågor.
För att trivas i rollen så tror vi att du är en person med högt engagemang. Vi är ett härligt gäng blandat av kundansvariga, tekniker och butikschef. Dagarna i butiken är mycket varierande men vi börjar varje vardag kl 09.30 med en go kopp kaffe och skön musik samtidigt som vi städar och gör butiken fin. När klockan slår 10.00 öppnar vi upp för våra kunder och hjälper till med allt våra kunder önskar. För dig som inte känner till ServiceCenter så kan en likna det med en välbalanserad kombination av kundservice och butik. Vi som jobbar här ett glatt gäng som månar om varandra och som nu ser oss efter en kollega som vill vara med och påverka vår gemensamma utveckling.
Vårt viktigaste mål är att alla som besöker oss blir bemötta på ett varmt och personligt sätt, därför ser vi att du är en person med hög servicekompetens och arbetsmoral. Du har lätt att bemöta alla sorts personer och motiveras av att hjälp andra samtidigt som du älskar försäljning. Vi har tydliga gemensamma mål och vi strävar alltid efter att vara bäst på det vi gör.
För att trivas på Tre och i rollen ser vi att du är en flexibel medarbetare med viljan att bli bäst på det du gör. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang!
Vidare så ser vi att du har förmågan att hantera flera ärenden samtidigt som du förstår vikten av att leverera hög service till både dina kunder liksom kollegor. För dig, liksom för oss, går försäljning och god service hand i hand och för att på bästa sätt kunna möta våra kunders behov ser vi att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
3ServiceCenter ligger centralt i Göteborg, närmare bestämt på Kungsgatan 20 och vi söker dig som vill arbeta heltid där du kommer ha fast lön samt provision. Sista ansökningsdag är den 24 maj men vi läser ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till butikschef Stephanie Säll på stephanie.sall@tre.se. Läs mer och lär känna oss på Tre på vår Instagram - Livet på Tre och kom gärna förbi oss på Kungsgatan 20!