OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi nu efter 3 stycken Quality and Procedures Managers för fast telefoni, mobiltelefoni och ADSL inom kundens organisation i Sverige.Organisationen hanterar kundservice för både privat- och företagskunder.Gruppen Quality and Procedures ansvarar för samtliga produkters och segments processer, rutiner och kvalitet. Detta innebär bland annat att: - Skapa, analysera, vidareutveckla och utföra test av rutiner/processer och arbetssätt.- Etablera och förstärka samarbetet med övriga interna funktioner avseende arbetsformer och nätverk.- Ansvara för att utbildning och utbildningsmaterial är uppdaterat.- Medverka i projekt och förändringsarbeten.- Analysera och följa upp all kundkontakt som berör produkterna.- Kvalitetssäkra kundservicemedarbetarnas produktkunskap.- Kvalitetssäkra informationsflödet till kund.- Resor inom Sverige kommer att förekomma. Bakgrund och kompetens: - Det är ett krav att du kan strukturera och analysera.- Du ska motiveras av mål och du måste ha en förmåga att vidareutveckla verksamheten.- Du måste även kunna arbeta under press och ha en förmåga att coacha och vägleda andra.Vi förutsätter att du är öppen och social.- En teknisk förståelse och gärna en bakgrund som nätverkstekniker eller motsvarande.- Erfarenhet av Incident, Change eller Problem Management.- Högskoleutbildning eller motsvarande inom aktuellt område Meriterande: - Det är meriterande om du har arbetat med fast telefoni, mobiltelefoni och ADSL tidigare.