OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget För ett stort tekniktungt företag i Stockholm söker Maxkompetens just nu efter 4 kunniga supporttekniker till ett specifikt uppdrag. Vår kund är en av världens ledande leverantörer av IT-lösningar för bank- och detaljhandelsbranscherna. Arbetet kommer att fokusera kring support av ett "biljetthanteringssystem" ute hos vår kunds kund. Du kommer att arbeta med installationer, support, uppgraderingar, handledning och felavhjälpning av systemet ute på plats. Krav på person Vi söker dig som har erfarenhet från service/support av hårdvara och gärna sedelhanteringsutrustning, kassa-, bank-, eller POS-system. Du är en person som trivs med att arbeta praktiskt, lösa problem och hjälpa kunder. Du har tidigare arbetat med fältservice. Kunskaper i Windows XP eller Vista är ett krav. Utbildnings- och erfarenhetsmässigt önskar vi att du har erfarenhet inom el-felsökning och/ eller har gått el-data tekniskt gymnasium. Vidare är det viktigt att du har god allmän teknisk kunskap samt att du är driven, social och framåt. Då du kommer att arbeta på plats hos vår kunds kund är det viktigt att du trivs med att arbeta i en händelserik miljö med många människor. Arbetet innebär resor. Noggrannhet och ansvarskänsla är en förutsättning då du skall kunna arbeta i grupp såväl som självständigt. Utdrag ur brottregistret krävs. Körkort är ett krav. Start: omgående Omfattning: minst t.o.m. minst midsommar med god chans till förlängning, heltid Arbetstid: Dagtid, 8-17 Plats: Stockholm Lön: Individuell marknadsmässig lön, ange gärna löneanspråk i din ansökan