50% Driftansvarig Visningsvärdar 50% Koordinator

Arbetsbeskrivning

Företaget grundades 1997 och har idag drygt 190 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK.De närmaste åren räknar vi med en fortsatt kraftig tillväxt.Företaget är idag etablerat i Göteborg, Stockholmsregionen och i västra Skåne.Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar, växa och vara lönsamt. Vi söker dig som är serviceinriktad, gillar att ha många bollar i luften och med mycket goda administrativa förmågor.Du är en lösningsorienterad person som tar individuellt ansvar och inte ger sig förrän uppgiften du står framför är löst.I dina dagliga arbetsuppgifter ingår kontakt med såväl visningsvärdar, koordinatorer och mäklare och din samarbetsförmåga bör därför vara mycket god.[ Som koordinator[assisterar du[fastighetsmäklare med deras administrativa uppgifter. HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER VISNINGSVÄRDSANSVARIG * Schemaläggning av lämnings- och hämtningsschema * Schemaläggning för visningsvärdar i Stockholm, Göteborg och Malmö * Skicka ut schema till visningsvärdar och ta emot bekräftelse att dessa har mottagits * Sammanfatta och följa upp det som varit bra/dåligt efter helgens visningar * Löpande[information till bemanningsföretagen ang.[behov av värdar per helg * Rekrytering och utbildning av interna visningsvärdar * Kvalitetssäkra alla visningsvärdar * Attestera lönerapporter HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER KOORDINATOR * Beställa mäklarbild, förbereda objektspärmen * beställa objektsbeskrivningar, årsredovisningar, stadgar inför visningar * Åka ut till kund och göra informationsinhämtning kring bostaden * Ta fram detaljerade faktauppgifter angående bostaden och föreningen från bostadsrättsföreningar/ekonomisk förvaltare * Hämta planritningar på stadsbyggnadskontoret * Hämta och lämna visningsmaterial på helgerna * Vara behjälplig med övriga mäklaruppgifter; PERSONLIGA EGENSKAPER * Lösningsorienterad * Stresstålig * Van att jobba under eget ansvar * Trivas med, och ha erfarenhet av, administrativt arbete * B-körkort * Självgående

Kontaktpersoner på detta företaget

Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se

Sammanfattning

Besöksadress

Järnåkravägen 3 22225 Lund
None

Postadress

Sveavägen 147
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024