OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker Komet en HR-assistent. Vår kund är global ledare inom hälsovård, ljus och livsstilslösningar utifrån innovativa produkter som svarar mot användarnas verkliga behov enligt varumärkeslöftet "sense and simplicity". Huvudkontoret ligger i Holland och har 123.800 anställda i mer än 60 länder. Deras Stockholmskontor finns i Kista. Vi söker en HR-assistent för att implementera vår kunds nya HR-system. Som HR-assistent kommer du även att hantera administration relaterad till friskvård och företagshälsovård. Vi tror att du är ordningsam, strukturerad och serviceminded. Du bör vara framåt, ha skinn på näsan och vara en "doer". Vi tror att du som söker är snabblärd och har god initiativförmåga. Du är duktig på att kommunicera och har lätt att ta för dig. Du talar och skriver svenska och engelska utan problem och har mycket goda kunskaper i officepaketet. Du studerar PAO eller liknande och vill arbeta extra under våren. Möjlighet till sommarjobb finns. OBSERVERA! Vi tar ej emot ansökan via e-post. Gå in på www.komet.se Information om uppdraget Start: Omgående Arbetstid: Dagtid Omfattning: Halvtid ca 50% Lön: 110,22 kr/timme exkl. sem. ers. Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.