OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceminded och driven person till vår kund inom IT-branschen. Här kommer du att arbeta heltid med intern teknisk support i Stugun. Om du har arbetat med support/helpdesk tidigare samt pratar svenska och engelska flytande är du behörig att söka tjänsten. Goda möjligheter för fortsatt arbete finns.
Information om uppdraget:
Academic Work söker för kunds räkning sex utåtriktade servicedeskmedarbetare till Stugun. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Arbetsuppgifter:
Som servicedeskmedarbetare kommer du att arbeta med tekniska problem via telefon och mail. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp med en härlig teamkänsla ute hos kundens beställare. När du börjar hos vår kund kommer du att få stöd och coachning för att snabbt komma in i din arbetsroll. Du kommer till exempel att arbeta med:
- Lösenordshantering
- Generell support
- Hjälpa till vid driftstörningar
- Vid tyngre tekniska problem lotsa kunden vidare till rätt support
Utvecklingsmöjligheter: Det här är en ypperlig möjlighet för dig att få spetsa din problemlösningsförmåga och kundbemötande ytterligare. Du kommer att arbeta i ett stort globalt företag vilket kommer att ge dig insyn i processer som är meriterande inför framtiden. Det kommer att finnas goda möjligheter för fortsatt arbete.
Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet av arbete inom servicedesk/support. Har grundläggande IT-kunskaper så som Office paketet och Windows samt goda språk kunskaper då supporten sköts på både svenska och engelska. För att lyckas i tjänsten bör du vara bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat yrke och med ett intresse för teknik
Som person är du: En stjärna på service med en hög ansvarskänsla. Du är utåtriktad och professionell i din attityd gentemot kunder. Vi sätter stor vikt vid personlig mognad och ansvarskänsla då det företag som anlitat vår kund har höga kvalitetskrav. Du är produktiv då det stundtals kan bli ett högt tempo och är en omtänksam personlighet som värnar om dina kunder och kollegor. Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
START: 2013-10-15
UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, 20131015 - 2014131
UPPSKATTAD ARBETSTID: 08.00- 17.00
PLATS: Stugun
URVAL: Sker löpande, OBS! Kommer gå fort så skynda in med din ansökan. KONTAKT: Christian Olsson, 060 741 2206 För att söka tjänsten - klicka på "Sök jobbet". Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail ume01@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. URVAL: Sker löpande
Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.
SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Läs mer på www.academicwork.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsult Chef Linnéa Lindberg
0902006213
Konsultchef Linnéa Lindberg
0902006213
Konsult Chef Linnéa Lindberg
0902006213
Rekryteringskonsult Madeleine Jonsson
Consultant Manager Christian Olsson
072-2220457
072-2220457
Ida Andersson
0705401933
Konsultchef Linnéa Lindberg
090-2006213