OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en kundtjänst på ett företag i Stockholms centralaste delar? EnterCard söker en kundtjänstmedarbetare på deltid (75 procent) till sitt Front Office Team på sin Visa Business Card-avdelning. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag fram till 31/10 2019där du arbetar heldagar måndagar, tisdagar, onsdagar samt samt halvdag på torsdagar eller fredagar. Eventuellt kan tjänsten utvecklas till 100 procent framöver.För att du ska komma in i din nya roll på bästa sätt erbjuder vi dig ett introduktionsprogram som ger dig kompetens och trygghet.
Om EnterCard
EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finnsrepresenteradei Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder.
Vår kultur
Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer påhttps://www.entercard.se/
EnterCard söker nu en flexibel, snabblärdoch social person som är noggrann och levererar service i toppklass i rollen som kundtjänstmedarbetare.
I rollen som kundtjänstmedarbetare inom Visa Business Card arbetar du med följande arbetsuppgifter:
- Hanterar inkommande samtal, mejl och post med frågor som rör Visa Business Card från företagskunder men även från bankkontor
- Levererar service som överträffar kundernas förväntningar och hanterar de varierande ärenden och frågor som kommer in, t ex kort-, faktura- och transaktionsfrågor
Vi söker dig som:
- Har minimum en avslutad gymnasieexamen
- Gärna har erfarenhet av arbete via telefon och kundbemötande
- Vill arbeta 75 procent fram till sista oktober (fasta tider måndag, tisdag, onsdag, och torsdag)
- Är öppen, lättsam och social som person samt uppskattar likväl kontakten med kunderna som goda relationer till dina kollegor
- Kan identifiera dig med följande ord: Positiv, ansvarstagande, innovativ och noggrann
- Kan hantera och trivs i en händelserik och förändringsbenägen miljö
- Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
I den här rollen blir du en nyckelperson som bidrar till nöjda företagskunder och du förväntas vara professionell i ditt yrke och alltid erbjuda bästa tänkbara service. Du välkomnas till ett härligt team av kollegor som vill leverera på topp och som har en god stämning på jobbet.
Att jobba som konsult på The Wofi:
Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension etc. Vi är ett certifierat bemanningsföretag och våra konsulter omfattas av kollektivavtal.
Start:Omgående
Omfattning: 75 procent måndag till torsdag fram till 31/10 med eventuell förlängning
Arbetstider: 8-17
I den här rekryteringen samarbetar EnterCard med The Wofi. Bifoga CV och Personligt brev i din ansökan. Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Emil på 073 879 58 58eller emil@thewofi.se.Vi ser fram emot att höra från just dig!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, customer service agent, bank, Stockholm, service
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
Michelle Nilsson
Moa Kalström
Julia Ronge