OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ängelholmshem är ett allmännyttigt bostadsbolag som äger och förvaltar över 3000 lägenheter. Ängelholmshems helägda dotterbolag Ängelholmslokaler äger och förvaltar offentliga fastigheter åt Ängelholms kommun, dotterbolaget förvaltar 216 000 kvm lokalyta. Vi är idag 70 medarbetare som arbetar efter våra värdeord öppenhet, omtanke och handlingskraft. Läs gärna mer om oss på www.angelholmshem.se.
Vad vi kan erbjuda dig
Som medarbetare på teknikavdelningen har du stora möjligheter att påverka utvecklingen av våra bostadshus och offentliga lokaler i Ängelholm. Hos oss får du frihet under ansvar och utmanande arbetsuppgifter. Tjänsten utgår ifrån vårt kontor i centrala Ängelholm. Då teknikavdelningen är koncerngemensam kommer du att arbeta både för Ängelholmshem och för dotterbolaget Ängelholmslokaler.
Vi har som mål att alla medarbetare ska ha en bra balans mellan fritid och arbete, det tror vi håller i längden!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara delaktig i flertalet olika projekt vid både om- och nyproduktion, både i hyresfastigheter och offentliga byggnader. Du arbetar nära våra projektledare inom bygg där din expertis inom lås, larm, styr- och reglerteknik, undercentraler, värme, ventilation, pumpar, solfångare etc kommer att vara i fokus.
Projekten som du är delaktig i kan variera från t ex nyproduktion till planerat underhåll. Du ansvarar för allt från projektering och kalkyler inom det tekniska området till uppföljning och överlämning till förvaltningsavdelningen. Du kommer också att vara intern support vid frågor kring befintlig utrustning samt är med vid beslut gällande vilken utrustning som skall finnas i fastigheterna. I dina uppgifter ingår även felsökning och åtgärder inom teknikområdet. Du är vår kontaktperson mot externa konsulter inom teknikområdet.
Du kommer att vara delaktig vid upphandling inom LOU (Lag om offentlig upphandling).
Dina kvalifikationer
Du har adekvat utbildning från högskola och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet som krävs för rollen.
Du har erfarenhet inom områdena som beskrivs ovan samt har en bred teknisk kompetens. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i projektform.
Flytande svenska i tal och skrift samt bra kunskaper i engelska är ett krav.
B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav.
Vem är du?
För att trivas och lyckas i rollen har du en social framtoning där du uppskattar samarbetet med andra. Du är rak och tydlig i din kommunikation, affärsmässig och beslutsam. Du är handlingskraftig, delar med dig av dina kunskaper på ett prestigelöst sätt och tar ansvar över dina uppgifter.
Du har en god administrativ förmåga där du kan planera och strukturera din vardag och dina projekt.
Du är flexibel och positiv som person och kan hantera flera olika uppgifter samtidigt.
Är du intresserad av tjänsten?
I denna rekrytering samarbetar vi med Badenoch & Clark (Part of Adecco Group). Har du frågor kring process eller tjänst är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Linda Dahlberg på linda.dahlberg@badenochandclark.se. Vi har dessvärre ingen möjlighet att ta emot ansökan via epost utan du söker tjänsten på www.badenochandclark.se. Vi arbetar med en kvalitetssäkrad process vilket innebär att du kommer att få besvara personlighetstester relevanta för tjänsten. Din ansökan vill jag ha senast 15/9. Urval kommer att ske därefter.
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg
Rekryteringskonsult Karin Kling
Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström
Josefine Persson
0455-34 10 06