Academy Sales Assistant till vårt Academy Business team

Academy Sales Assistant till vårt Academy Business team

Arbetsbeskrivning

Bli en del av ett seniort team med hög kompetens och som brinner för kompetensutveckling, där du kommer att arbeta med vår försäljningsprocess för Academy utifrån en strategisk synvinkel. Som Academy Sales Assistant får du möjligheten att vara involverad i stora projekt tillsammans med Academy. Du kommer att stödja våra Academy Sales Specialists med administrativt arbete, för att bland annat förbättra och komplettera säljmaterial.

OM TJÄNSTEN
Teamet leds av vår Head of Academy Business i Sverige och består av fyra Academy Sales Specialists och fyra Operations Specialists, som utgår från våra kontor runt om i Sverige. Du kommer att rapportera direkt till Head of Academy Business som också kommer att utgå från vårt helt nya kontor vid Torsplan i Stockholm. Teamet ansvarar för att Academys säljprocess har de bästa systemen, processerna och utbildningarna inom branschen. Som Academy Sales Assistant kommer att arbeta nära våra Academy Sales Specialists och stödja dem med administrativa uppgifter. I denna tjänst kommer du att lära känna Academic Work ur ett strategiskt perspektiv samtidigt som du utvecklar din nationella kompetens och kunskap inom organisations- och processutveckling.

Du erbjuds att


* Lära känna en stor organisation från ett internationellt och strategiskt perspektiv
* Arbeta med stora projekt inom Reskill och Upskill, som är ett fokusområde Academic Work satsar mycket på
* Arbeta med seniora och kompetenta kollegor inom sälj och leverans på Academic Work
* Vara involverad i en ny del av organisationen som har ambitiösa mål och planer på att växa sig ännu starkare de kommande åren


ARBETSUPPGIFTER
- Stötta i pågående Academy-projekt och uppstart av nya öppna Academyklasser, kundspecifika klasser och multiklientklasser
- Dagliga administrativa uppgifter
- Intern kommunikation med olika interna parter, till exempel vår marknadsavdelning för att leverera LinkedIn-inlägg eller annat material för olika Academy-kampanjer

Ditt dagliga arbete kommer att bestå av olika typer av arbetsuppgifter och ingen dag kommer att vara den andra lik. Därför behöver du trivas i en miljö som ständigt förändras, där strukturen inte alltid är på plats och där du ofta måste skapa dina egna arbetsuppgifter och to do's. Vi söker med andra ord dig som vet vad du ska göra när du inte vet vad du ska göra, och som blir motiverad av att hamna i sådana situationer.

Om denna roll låter som en perfekt matchning för dig, erbjuder vi dig att bli en del av ett ambitiöst och seniort team med starkt affärstänk. Eftersom majoriteten av dina kollegor är baserade på olika kontor i Sverige ser vi att du trivs med att arbeta i en digital miljö. Teamet brinner för att hela tiden göra saker bättre och de försöker alltid tänka utanför boxen.

VI SÖKER DIG SOM
- Student som har minst 1,5 år kvar på dina studier inom företagsekonomi/ administration, statistik eller liknande
- Har erfarenhet av administrativt arbete och Microsoft Office
- Kan arbeta cirka två dagar i veckan, vilka dagar och hur många som avgörs beroende på behov och dina studier
- Bekväm att kommunicera i både skrift och tal på svenska och engelska då vi ofta samarbetar med våra andra länder och systerbolag i projekt

Det är en fördel om du har


* Arbetat som assistent på deltid inom försäljnings- och/eller driftorganisationen på Academic Work
* Goda kunskaper i Microsoft Excel


Som person är du


* Orädd
* Samarbetsvillig
* Strukturerad
* Flexibel


#

Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse, gärna under hösten 2022
* Omfattning: Deltid, cirka två dagar i veckan
* Placering: Torsplan, Stockholm


Vår rekryteringsprocess: Efter att ha mottagit din ansökan kommer du att bli ombedd att utföra ett kognitivt förmågastest och ett personligt test, Matrigma och MAP. Om du uppnår önskade nivåer i dina testresultat går du vidare till en telefonintervju för att diskutera de formella kraven och ditt intresse för tjänsten. Om allt går som det ska kommer du att bjudas in till en kompetensbaserad intervju som hålls av Head of Academy Business och vår Talent Acquisition Partner. Om du går vidare till det sista steget i processen kommer du att träffa resten av teamet och vi kommer även att ringa referenser.

Processen kommer att ledas av Michaela Holmström, Talent Acquisition Partner, och vår Head of Academy Business. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vårt rekryteringsteam på work@academicwork.se

Så här ansöker du: Ansök till tjänsten genom att klicka på "Ansök här" så kommer du vidare till Teamtailor, vårt rekryteringssystem.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2022
  • Ansök senast: 4 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024