OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö.
Oavsett vilken position du söker, så kommer Telia att ge dig de verktyg och stöd du behöver för att växa hos dem, både professionellt och individuellt. De kan erbjuda dig din nästa stora möjlighet i ett kreativt, motiverande och välkomnande företag där alla kan vara sig själva, med lika stor tillgång till nya möjligheter. De respekterar och värdesätter mångfalden hos människor, och erbjuder en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö.
Arbetsuppgifter:
I rollen som accessadministratör arbetar du mot fyra chefsteam. Du ansvarar primärt för att sköta onboarding och offboarding av nya konsulter. Detta innebär att du beställer accesser, öppnar rätt brandväggar för konsulterna, beställer id-kort och säkerställer att konsulterna skriver på säkerhetsavtal. Därtill arbetar du även i Telias HR-system Workday. Du stöttar cheferna med ändringar i personalinformation och med att se över konsulternas tidrapportering. Slutligen skapar du även inköpsordrar för såväl nya konsulter som för nya produkter.
I rollen som accessadministratör arbetar du nära en direktörsassistent och samarbetar med de två chefsteamen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet från servicerelaterat yrke, exempelvis som kundservicemedarbetare
• Goda systemkunskap, Officepaketet och främst Excel
• Flytande i tal och skrift i svenska såväl som engelska
• Meriterande med ett intresse för IT
För rollen som accessadministratör lägger vi stor vikt vid de personliga egenskaperna. I rollen krävs det att du har en god struktur och förmåga att arbeta utefter satta rutiner. Du trivs i en social miljö med många kontaktytor. Vidare ser vi att du som söker ser till dina kollegors bästa och är serviceminded i den bemärkelsen att du ställer upp och gör det lilla extra. Därtill driver du som person dina arbetsuppgifter och är självgående.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund