OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Vi söker nu omgående en Account Assistant för ett uppdrag, i centrala Stockholm, hos vår kund som är en världsledande stålproducent.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Account Assistant kommer du att få varierande uppgifter, arbetet innebär i huvudsak att du ska vara ett stöd för både kollegor och kunder. Detta innebär att supportera företagets Account Managers med administrativa uppgifter såsom förberedelser inför kundmöten, bistå med behjälplig information såsom siffror och statistik. Du hjälper till vid kundförfrågningar, kontraktskrivningar och säkerställer en korrekt administration i företagets IT-system. Du har daglig kontakt via telefon och mail med kunder. Besvarar frågor gällande logistik, leveranser, tekniska specifikationer, fakturor etc.
Din bakgrund:
Du som söker har en god förståelse för order- dokument- och logistikflöde. Du är van vid kundkontakter och har erfarenheter från backoffice som sälj- och kundsupport. Din svenska och engelska är flytande i både tal och skrift. Detta är en förutsättning då du primärt kommer ha dina kontakter i Sverige men även andra länder i Europa (Belgien, Frankrike, Tyskland, Norden, Baltikum). Du har en hög datamognad. Erfarenhet av SAP såväl som arbete inom stålindustrin är meriterande, men inget krav.
Din personlighet:
Som person är du serviceorienterad, kommunikativ och strukturerad. Du har ett professionellt arbetssätt, lätt för att knyta kontakter och motiveras av hög kundnöjdhet. För att trivas med arbetet krävs en hands on-mentalitet och förmåga att kunna förutse problem för att sen proaktivt lösa dem.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Tobias Jägerskog på 072 9889038
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström