OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Lever du efter devisen ”ordning och reda – pengar på fredag”? Organiserar du bokhyllan i bokstavsordning och garderoben enligt färgkod? Har du dessutom jobbat en del med administrativa uppgifter och känner dig bekväm med att jobba i olika system och datormiljöer? Då har vi ha en ledig tjänst hos oss på Randstad Inhouse Services som skulle kunna passa dig som hand i handske!
I rollen som Account assistant har du en viktig funktion som administrativt ansvarig i ett av våra Account team. Teamet består av Randstadmedarbetare som jobbar i ett nära strategiskt samarbete med någon av våra inhousekunder.
Du jobbar nära bland annat Account specialist och blir väl insatt i vår affär som helhet och våra arbetsprocesser i synnerhet och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders verksamheter och dagliga liv.
Ansvarsområden
• Olika typer av administration kopplad till våra kandidater och medarbetare
(exempel på detta kan vara orderläggning, tidrapportering m.m).
• Registrering och kontinuerlig uppdatering av affärsviktig information om kunder, kandidater och medarbetare i vårt affärssystem.
• Annonsering, screening och urval.
• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL.
Arbetstider
Detta är en deltidstjänst där du kommer jobba varierat antal timmar per vecka. Mot bakgrund av detta söker vi i första hand dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, för exempelvis studier.
Kvalifikationer
För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har:
• Någon typ av erfarenhet av arbete med administration, gärna i kombination med service.
Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av just HR-administration sedan
tidigare.
• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer.
• Samarbetsvilja, du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst
till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden.
• Vi ser också att du har flexibiliteten att snabbt kunna ”växla upp” då verksamheten ibland kräver detta.
• Tjänsten förutsätter att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift då vi möter kunder på båda språken.
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan senast 2021-06-22. Notera att vi tillämpar löpande urval. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt föres sista ansökningsdag.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044