OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om dig
Som person är du utåtriktad med ledande och drivande förmåga, du tycker att det är stimulerande att se personer under dig utvecklas. Du är strukturerad, noggrann men ändå effektiv och stresstålig, du motiveras av att arbeta i en miljö där det hela tiden händer nya saker. Du talar och skriver engelska obehindrat. Har du tidigare erfarenhet av arbete inom contact center branschen är det meriterande.
Dina arbetsuppgifter
Som Account Manager är du ansvarig för vår klients kundtjänstverksamhet. Det är en operativ tjänst där du arbetsleder och coachar Teamleaders. Du arbetar mot uppsatta mål, såväl finansiella som nöjda kunder och medarbetare. Du har det övergripande ansvaret för affären, analyserar siffror, statistik och resultat samt svarar upp mot siffror. I ditt ansvarsområde interagerar du med kunden och hantera förhandlingar. Du rapporterar till Operations Director.
SYKES erbjuder dig en spännande tjänst där den ena dagen inte är den andra lik. Vi verkar i en bransch där saker och ting ändras mycket snabbt, tjänsten passar därför dig som uppskattar högt i tak, korta beslutsvägar och snabba omställningar.
Klicka på länken för att läsa mer om tjänsten på vår hemsida. Intervjuer sker löpande och kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000
070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000
070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00
070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00
070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656