OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
iobb verkar för att fler arbetssökande ska komma in på arbetsmarknaden genom socialt hållbara rekryteringar. Vi erbjuder våra kunden lönsamma anställningar som bidrar till att stärka arbetsmarknaden i stort.
Sedan starten i september 2019 har över 200 arbetssökande fått en anställning via oss.
Nu utökar vi teamet med ytterligare en account manager. Vill du vara med på en händelserik resa som tillför både affärsnytta och samhällsnytta?
Arbetsuppgifter:
Affärs- och processutveckling
Bearbetning av nya kunder
Förvaltning av befintliga kunder
Support i leverans
Vi söker dig som:
Ett par års erfarenhet av B2B-försäljning,
Har försäljning som drivkraft,
Har ett organiserat och systematiskt arbetssätt,
Har erfarenhet av rekrytering,
Vill vara med och förändra utsikterna för personer som står idag står utanför arbetsmarknaden.
Meriterande med utbildning inom försäljning, business och ekonomi. Vi ser gärna att du hunnit arbeta ett par år, gärna inom rekrytering, bemanning eller likande samt ett par års erfarenhet av försäljning.
iobb är ett team om fyra personer och sitter i centrala Sundbyberg. Intervjuer sker löpande. Skicka din ansökan per epost.