Account Manager

Account Manager

Arbetsbeskrivning

Är du LeadDesk nästa stjärna?

Är konsultativ försäljning din styrka? Vill du ta nästa steg i din karriär, där du hjälper större företag att utveckla deras affär? Om du svara jag på dessa frågor, då är det dig vi letar efter och ser gärna att du skickar in en ansökan till Enterprise teamet inom LeadDesk!

LeadDesk letar efter en Account Manager till Enterprise Sales teamet i Stockholm.

LeadDesk ger dig, ett mycket bra tillfälle för dig med lång och bred erfarenhet av B2B SasS försäljning att vilj växa och utvecklas med stora företagskunder i Sverige. I denna roll kommer du ansvara för att ”jaga” in nya logos, utveckla kunder och deras Contact Center lösningar i Sverige. LeadDesk är ett stabilt och publikt företag som är börsnoterat.

Du kommer att jobba i ett snabbfotat företag med start-up känsla där du kan göra avtryck och ta ansvar för din egen utveckling. Vi söker dig med entreprenörs känsla och driv. I rollen som Account Manager har du stödet från organisationen bakom dig för att underlätta försäljningen.




Vad krävs för erfarenhet och kunskap för att klara denna roll?

För att lyckas i denna roll behöver du gedigen erfarenhet av förhandling med C-level, samt god kunskap i B2B Saas försäljning. Erfarenhet av försäljning av Contact Center eller telekombakgrund är meriterande. Du har erfarenhet av hur stora företag fungerar, agerar och hur dom tänker runt sina leverantörer och partners.

Du gillar att jobba i ett snabbväxande bolag och agerar snabbt och smidigt på kundbehoven. Du är målinriktad och överträffar alltid kundens förväntan på proaktivitet. Du är den framtida stjärnan som överträffar uppsatta mål.

LeadDesk är en molntjänst som vi skräddarsyr tillsammans med kunden. Därför är det viktigt att du skriver och talar svenska och engelska flytande. Engelska är LeadDesk företags språk.

Målet med denna roll är att ta kunden på en resa, vara den proaktiva partnern som kunden kräver för att utveckla deras organisation och kundmottagande. Därför är det viktigt att du lätt kan sätta dig in i kundens verksamhet och behov och förstå var och hur LeadDesk kan göra skillnaden i deras vardag.




Varför skall du börja jobba på LeadDesk

Möjlighet för dig att jobba i ett internationellt växande bolag och som strålar av can-do attityd.
LeadDesk är en marknadsledare av SaaS produkter och vi strävar efter diversitet och revolutionerande sälj.
I vår kultur ligger det att vi jobbar tillsammans och hjälper våra kunder och oss själva att lyckas.
Du kan alltid vara med och påverka din roll, ditt ansvarsområde och du äger såklart din utveckling.
LeadDesk är ett personligt bolag som är mycket mån om sin personal och ser till att vi alltid gör roliga saker, utvecklas och tävlar. Detta är en dela av vårt dagliga dna.





Vi söker kontinuerligt efter intressanta säljare och vi kommer anställa denna roll så fort vi kan då vi funnit den rätta.




Leaddesk har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.

För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på liza.diakova(@)kraftsam.se 



Kandidater till denna lediga tjänst kan behöva göra en bakgrundskontroll.

Sammanfattning

Besöksadress

Box 491 69
None

Postadress

Box 491 69
Stockholm, 10029

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024