OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en stark drivkraft och brinner för att bygga långsiktiga kundrelationer? Motiveras du av att få vara med och påverka i ett entreprenörsdrivet team? Vill du hjälpa dina kunder med att ta fram smidiga och skräddarsydda lösningar?
- Då söker vi på Future Inventions dig!
Om bolaget
Future Inventions grundades för 22 år sedan efter upptäckten av ett tydligt behov, att på ett enklare sätt kunna upprätthålla en kvalitativ journalföring inom vård och omsorg. Ur detta behov skapades CareBuilder, vinnare av sjukvårdens IT-pris. CareBuilder riktar sig primärt till företag inom vård och omsorg. Våra kunder uppskattar den tydliga verksamhetsöverblicken som lösningen ger. Bland annat får man hjälp med journalföring, påminnelser, dokumenthantering och säkerhet. Future Inventions sitter i ljusa fina lokaler i centrala Stockholm där 5 anställda tillsammans aktivt driver affären framåt. Det finns även en aktiv styrelse som stöttar verksamheten.
Nu har vi tagit in externt kapital för att accelerera bolaget framåt. Säljstyrkan ska utökas för att kunna ta fler marknadsandelar samtidigt som vi satsar på att vidareutveckla produkten.
Vi erbjuder
En platt organisation med korta beslutsvägar
En nyckelroll i ett bolag med bra framtidsutsikter och en bra produkt
Stora utvecklings- och karriärmöjligheter
Om rollen
För att ta nästa kliv på marknaden vill vi nu anställa en Account Manager. Som AM kommer du att driva dina egna processer från ax till limpa. Du kommer att identifiera nya affärsmöjligheter hos prospekts som du hittar antingen via traditionell prospektering eller via mässor samt driva på och leda din egen sälj-pipe. Du kommer att hålla workshops och demonstrationer av systemet för kunderna. Primär fokus kommer att ligga på nykundsförsäljning men merförsäljning hos befintliga kunder är också en del i rollen.
Kompetenser och erfarenheter
För att lyckas i rollen ser vi att du har följande erfarenheter och kompetenser.
Vana att driva alla delar i en sälj-process
Några års erfarenhet av försäljning
Flytande svenska i tal och skrift
Relevant eftergymnasial utbildning
God datorvana samt goda kunskaper i Office paketet
Vidare ser vi det som meriterande om du har erfarenhet av.
Mässor
Vård och omsorg
Har du det som krävs för att lyckas i rollen – Skicka in din ansökan redan idag!
Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringsperiodens slut.
I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Mikael Majoros. För att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse, ber vi dig ödmjukt att söka tjänsten i ett första steg så kommer ansvarig rekryterare ta kontakt med dig om du har en matchande profil för tjänsten. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Mikael Majoros på 076-0071740 eller mikael.majoros@salesonly.se.