OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management.
Om rollen
Vi erbjuder våra kunder bemanningslösningar med fokus på konstorsnära tjänster. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team inom Facility Management där du fokuserar på att sälja Bemanningstjänster mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du själv för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund och säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Du kommer även att följa med på dina kollegors kundmöten och agera som expert i dina kollegors affärer gällande bemanningstjänster. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
- Du har minst 3 års erfarenhet inom försäljning
- Du innehar B-körkort
- Du utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
- Har du dessutom erfarenhet från branschen är det meriterande.
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
- Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
- För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
- Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Frösunda Port, Gustav III:s Boulevard 32, 169 73 Solna
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Antal lediga tjänster: 1 st
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Patrik Gustafsson, Concept Director FM på 010-8585084.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson