OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår passion för kundvård har gjort SuperOffice till en av Europas ledande leverantörer av CRM-lösningar på B2B-marknaden. Fördelarna med ett CRM-verktyg är ovärderliga. Vi har hjälpt över 11 000 kunder att hitta, vinna och utveckla sina kunder. Förra året vann vi för fjärde gången PC Worlds ”Bäst i Test”. Det är vi väldigt stolta över. Läs mer om oss på www.superoffice.se
ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVARSOMRÅDEN:
SuperOffice är företaget som brinner för CRM. Vi har haft en otroligt spännande resa under de senaste 25 åren. Vår lösning har vunnit många fina priser och idag är vår CRM-lösning marknadsledande i Europa. Nu söker vi en Account Manager som ska bli en del av stommen i vår säljorganisation. Ditt uppdrag kommer att vara att sälja SuperOffice CRM-verktyg till SMB-marknaden. Du kommer att bearbeta både nya och befintliga kunder och du driver hela säljprocessen från början till slut; alltifrån att boka kundmöten, genomföra kvalificerade möten med behovsanalys, till presentation av kundanpassade lösningar, avtalsförhandling och avslut. Detta kräver målfokus, lyhördhet, engagemang, kreativitet och ett stort driv.
VI ERBJUDER:
Ett självständigt och omväxlande arbete
Spännande utmaningar med möjlighet till utveckling
Stor frihet att påverka din egen arbetsdag och framgång
Möjlighet att arbeta med en marknadsledande produkt
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER:
Du är resultatinriktad och kan planera och prioritera i förhållande till din budget
Du är självgående, initiativrik och trivs i ett högt tempo
Du är en lagspelare och trivs samtidigt med att arbeta i en fri och självständig roll, med högt uppsatta mål
Du är analytisk, uthållig och lösningsorienterad, med vana av att hålla en hög aktivitetsnivå
Du är engagerad, driven, orädd och positivt inställd till ett hårt säljjobb
För att lyckas i rollen ser vi att du har några års erfarenhet från B2B-försäljning och har du arbetat med försäljning av mjukvara alternativt ERP-system ser vi det som meriterande. Det viktigaste för oss är dock att få in rätt person med rätt egenskaper och som vill vara med på vår resa och vidare utveckling.
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag via ”ansök här” knappen nedan, som tar dig till vår hemsida www.salesonly.se. I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Petra Bruna. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Petra på petra.bruna@salesonly.se alt 076-525 90 38.