OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är ditt signum kundrelationer, affärsförståelse och försäljning?
Skillnet är inne i en stark tillväxtfas i Sverige och Norge varpå det kommer finnas goda möjligheter för rätt person att utvecklas och växa i organisationen kommande år. Därför söker vi dig som älskar utmaningar och som är redo för nästa kliv i karriären!
Om rollen
I rollen som Account Manager blir du Skillnets ansikte och röst utåt gentemot kund. Med Stockholm som utgångspunkt ansvarar du för hela säljprocessen från - prospektering, mötesbokning, kundmöte till kundkontakt och uppföljning. Du kommer att samarbeta med våra rekryterare, som ansvarar för att hitta rätt kandidat utifrån kundens önskemål.
För att trivas i rollen uppskattar du en rak och tydlig kommunikation med dina chefer och du trivs med att ta eget ansvar. Du vill arbeta med försäljning och du tycker om att ta kontakt med nya människor. Vidare är du målmedveten och ansvarstagande samt älskar att göra affärer. Har du ett bra track record inom försäljning av rekrytering ses det som starkt meriterande.
Om Skillnet
Skillnet är en del av Infozone Alliance - som både bedriver egen IT-konsultverksamhet och tillhandahåller konsultförmedlingstjänster samt verktyg för effektiv konsultupphandling. Skillnet grundades hösten 2021 med syfte att konsolidera och accelerera koncernens mäklarverksamhet. Våra kunder är främst stora och medelstora svenska företag, kommuner och myndigheter och våra konsulter och underkonsulter är främst specialiserade på mjukvaruutveckling, datainfrastruktur och BI.
Vad erbjuder vi?
På Skillnet bygger vi det företag som vi vill jobba för själva. Du kommer till ett fartfyllt företag med god stämning. Oavsett vilket kunduppdrag du har ska du kunna leva ett bra liv, ha trevliga kollegor, en trevlig arbetsplats, bra utrustning, möjligheter till utveckling och en frihet som få andra arbetsgivare kan erbjuda.
Om du har några frågor, vänligen kontakta: linnea.hodin@infozone.se