OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DocuPartner är ett fullservicebolag för företag och organisationer som vill uppnå effektivitet, kostnadsbesparingar och enkelhet.
DocuPartner erbjuder helhetslösningar inom dokument- och utskriftshantering, kontorsmaterial, trivseltjänster och profilprodukter.
Vi arbetar med åtta olika affärsområden och är uppdelade på två olika försäljningsavdelningar.
Vi är ett härligt gäng på 25 personer där alla är viktiga pusselbitar i vår framgång och personalandan är glad och härlig!
Vi finns centralt placerade i Mariehäll/Bromma i mycket trevliga och moderna lokaler med bra kommunikationer och närservice. Vår huvudsakliga marknad är Stockholm, men vi har också nationella kunder och arbetar över hela Sverige.
Vi arbetar enligt vår värdegrund F.E.S.T vilket står för framgång, engagemang, schysst och trygghet.
Vi ser fram emot att välkomna dig till oss!
Rollen som Account Manager
Du kommer inledningsvis att arbeta med att bygga upp din egen kundstock. Du kommer även få en del befintliga kunder som du ska bredda och sälja in hela DocuPartners produktportfölj.
Du ringer företagskunder och presenterar våra lösningar för att sedan boka upp ett teamsmöte eller möte på plats hos kund. Det kommer också förekomma att du bjuder in kunder till våra lokaler för att visa upp vårt sortiment och egna produktion. Det innefattar också i tjänsten att skicka offerter som ska följas upp samt bredda och bygga långsiktiga relationer med dina kunder.
Avdelningen som rekryterar denna tjänst arbetar med områdena kontorsmaterial, trycksaker/profilprodukter, städtjänster samt trivseltjänster till företag.
Du kommer att få utbildning löpnade och coachning av försäljningschef och kollegor.
Det finns stora chanser att avancera inom företaget.
Vad vi söker
Vi söker dig som är en tävlingsmänniska med högt driv. Du är klipsk, driven och självgående. Du är social, bjuder gärna på dig själv och trivs i en i en miljö där det är högt tempo.
Du utmanas av att hitta och förvalta passande kunder.
Vi ser gärna att du har erfarenhet att arbeta med försäljning sedan innan.
Vi söker främst dig som är i början av din säljkarriär och vill växa och utvecklas på din kommande arbetsplats.
Det är meriterande om du har arbetat med företagsförsäljning/telefonförsäljning/telemarketing, men har du rätt vilja och driv är du välkommen att söka tjänsten.
Vi erbjuder
- Friskvårdsbidrag
- Hybrid arbetsplats (efter ca 6 månader)
- Pensionsavsättning
- Heltidsanställning
- Många tävlingar och priser
- En flexibel, fantastiskt rolig och trevlig arbetsplats med härliga kollegor
Du erbjuds en utmanande tjänst på ett växande företag där personalen trivs och ges stora möjligheter till utveckling och påverkan.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Varmt välkommen till oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Annette Rising
0722337711