Account Manager

Account Manager

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Account Manager till ett av Sveriges största energiföretag.

Är du en person som ständigt pushar dig själv till att nå längre och vill påverka din egen lön? Lockas du av att sätta ramarna för din arbetsdag och dina resultat? Vi söker nu för vår kunds räkning en Account Manager för att förstärka säljteamet i Sverige. Företaget arbetar inom energisektorn med att anpassa och sälja elavtal till företag i hela Sverige. Med fokus på kundnytta och hållbarhet hjälper kunder varje dag företag i segmentet Small/Medium Företag till bättre elavtal.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du ingår i ett team av fyra Account Managers. Du har stora möjligheter att påverka och utveckla din säljprocess där du själv med stöd från Team Sales Leader ansvarar över egen aktivitet och budget. Du får även tillgång till tjänstebil eller Poolbil.

Du får en arbetsplats med genuin affärs- och säljkultur där teamandan är stark och respektfull. Du arbetar i högt tempo tillsammans med erfarna kollegor. Du kommer att arbeta på ett modernt kontor i Sundbyberg/Solna och kommer löpande att få utbildning internt inom såväl försäljning som energimarknad. Vi erbjuder en fast grundlön samt månatlig provision och vi har kollektivavtal.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Ditt arbete kommer huvudsakligen att innebära försäljning med fysiska möten runt om i hela Sverige. Du ansvarar själv för hela säljprocessen med allt från prospektering, mötesbokning, orderhantering, och budget. Utöver dina dagliga arbetsuppgifter förväntas du även över tid delta i olika utvecklingsprojekt med syfte att förbättra och optimera företagsförsäljningen i stort.

VEM ÄR DU? Du har jobbat med B2B försäljning. Vi ser det som en avgörande faktor att du som person har passion för försäljning och dialogen med kunder och att du drivs av att prestera. Du är självgående, resultatinriktad, prestigelös och drivs av att ha stort eget ansvar. Du är snabb på att analysera och förstå kundens behov och kommer väl förberedd till dina möten. Du skulle vara perfekt för oss om Du är en bra teamspelare som kan hantera människor smidigt och professionellt.

Vi ser gärna att du har gymnasial eller eftergymnasial utbildning. Du har tidigare arbetat med uppsökande försäljning med budgetansvar. Att du talar och skriver svenska och engelska är ett krav. Som person är du relationsskapande samt duktig på att hålla högt tempo för att nå högt uppsatta mål.

Körkortskrav.

Vid frågor om tjänsten kontakta fredrik@kraftsam.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 7 september 2023
  • Ansök senast: 7 oktober 2023

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb