Account Manager

Account Manager

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Brinner du för att bygga relationer och förstå kunders behov samt anpassa och ta fram unika kundlösningar? Då är du rätt person för den här tjänsten!

Vi söker just nu ett antal Account Managers en av våra kunder där man kommer arbeta mot både ”small/mid” och storföretagsförsäljningen. Du kommer jobba i ett litet och tight team där alla kollegor stöttar varandra för att nå sina mål. Vi ser gärna att du komme med tidigare erfarenhet från t.ex:

- Copy/print, dokumenthantering, scanningstjänster
- Telekom, mobil som tjänst, växelförsäljning
- IT – It som tjänst, licenshantering, fleet management, life cycle-business

Vi skapar tillsammans med våra kunder professionella relationer som leder till långsiktiga samarbeten och är unika i våra erbjudanden.

Vi erbjuder nya koncept inom ett flertal affärsområden som garanterat gör att du har möjlighet att erbjuda dina kunder unika tjänster & produkter. Vi är också intresserade av konsulter som jobbar under eget bolag.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som account manager på Team8 blir din huvudsakliga uppgift att hjälpa våra kunder i sin fortsatta digitaliseringsresa. Du har ett helhetsansvar för den kundplattform du arbetar med. Tjänsten handlar till stor del om att skapa nya kundrelationer, upprätthålla och utveckla befintliga kundkonton samt vara lyhörd för kundens behov och utmaningar.


Din profil
För att lyckas i rollen som account manager på Team8 ser vi att du tidigare har arbetslivserfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom liknande bransch. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet av framgångsrik måluppfyllnad och lyckade försäljningsresultat. Tjänsten kräver god vana och erfarenhet av besöksbokning och kundbesök.

För att du ska trivas som account manager på Team8 och nå de uppsatta målen ser vi att du är resultatorienterad, positiv och tävlingsinriktad. Du skapar och upprätthåller goda kundrelationer med hjälp av ditt förtroendeingivande sätt, genuina intresse för försäljning, din problemlösningsförmåga och ditt engagerade kundfokus.

Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska samt inneha B-körkort. I den här rekryteringen läggs stor vikt vid de personliga egenskaperna.

Om företaget
Vi erbjuder dig en fantastisk möjlighet till personlig utveckling och chansen att få arbeta med andra framgångsrika säljare i ett marknadsledande bolag där vi också prioriterar att ha kul på jobbet.

Medarbetarna är grunden till vår framgång och utveckling, därför är ett av våra viktigaste mål entusiastiska medarbetare.

Arbetstid är vardagar kl 08-17, lön enl. överenskommelse.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2024
  • Ansök senast: 21 april 2024

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


Innesäljare

Innesäljare

25 november 2024