Account Manager

Account Manager

Arbetsbeskrivning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Här är nu chansen för dig som drivs av att arbeta med långsiktig försäljning mot spännande kunder i hela landet, i en växande, framgångsrik och kompetenstung organisation där entreprenörsanda råder. Vill du liksom oss växa med våra kunder, medarbetare och produkter, i kombination med att du har kul på jobbet? Då är drömjobbet ute nu.
Om rollen

Som Account Manager hos oss kommer din vardag präglas av att du får sälja ett marknadsledande beslutsstöd som är viktigt för hur stora organisationer och bolag planerar och följer upp sin verksamhet. Du kommer jobba mot stora bolag, myndigheter och organisationer runt om i landet. Det innebär att du tillsammans med dina kollegor på försäljningsavdelningen arbetar målmedvetet med hela säljprocessen, från första kundkontakt, till avtalsskrivande och kundansvar.

Du kommer inledningsvis främst jobba med befintliga kunder och merförsäljning. Det handlar om komplex försäljning där du framförallt möter ekonomichefer och IT-chefer i ett första skede. Hos oss vill vi arbeta långsiktigt och relationsskapande och vi är ödmjuka inför den investering som våra kunder gör. Därför kan det ibland ta tid, men vi ger oss aldrig. Tjänsten innefattar en del resor inom landet.

Vem är du?
I denna tjänst är din utbildningsbakgrund inte det viktigaste, men för att ”kunna språket” tror vi att det kan vara en fördel om du har en civilekonomutbildning i bagaget. Vi tror att du är en säljande person, där du är van att knyta långsiktiga och förtroendefulla relationer. Du har en god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift, framför allt på svenska, men även på engelska till viss del. Tjänsten kräver att du har B-körkort.

Vi är ett högpresterande team och förväntar oss därför att även du motiveras av att prestera och göra goda resultat. För att vi alla ska trivas med varandra är det viktigt att du har drivet att arbeta självständigt, samtidigt som du självklart kan samarbeta och är en anpassningsbar, social och smidig person. Hos oss har vi ett öppet och positivt sinne, vilket vi kommer att värdesätta även hos dig. Rollen kräver framför allt att du har en stark vilja att göra affärer, ett stort engagemang och driv, i kombination med att du är strukturerad och uthållig. På twoday INSIKT värnar vi om våra medarbetare och vi tror och hoppas att även du vill arbeta länge hos oss och vara med vår resa mot nya höjder.

En del av vårt erbjudande:

30 dagars betald semester 🌴

Flexibel vardag och hybridarbete 📍

Friskvård 5000 kr/år 🏃

Fast månadslön 💰

Ta del av twodays interna kontaktnätverk med över 2200+ IT-kompetenser inom hela Norden. 🌐

Möjlighet att gå med i twodays investeringsprogram (TOP) 💹💲


Ansökan
Låter det som den perfekta rollen för dig? Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök med CV och personligt brev så snart som möjligt, dock senast den 19 maj. Har du några frågor om tjänsten så tveka inte på att höra av dig till vår People & Culture Manager Elin Wiklund via tfn: 070-2777177, elin.wiklund@twoday.com, eller Sälj- och marknadschefen Christopher Jonsson på christopher.jonsson@twoday.com.

Om twoday INSIKT
twoday INSIKT (tidigare Trimma) är sedan 2022 en del av twoday och vår vision är att vara världens mest attraktiva IT-arbetsgivare. twoday INSIKT är ett IT-företag med fokus på lösningar för verksamhetsstyrning och beslutsstöd. Vi utvecklar och marknadsför INSIKT, marknadens mest användarvänliga och heltäckande business intelligence produkt. INSIKT stödjer hela processen från att sätta mål till att planera och följa upp. Idag sysselsätter vi drygt 80 medarbetare och arbetar över hela Sverige via våra kontor i Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall och Göteborg. Vi har idag omkring 400 kunder i alla branscher och jobbar bland annat med Max Burgers, Wästbygg och Dramaten.

Varför twoday?
Medarbetaren i centrum
twoday är en flexibel arbetsplats med varierande arbetsuppgifter och stort utrymme att utvecklas. Vårt främsta mål är att du som medarbetare kan arbeta i miljö som är trivsam, innovativ, och framförallt - rolig!

Hos oss hittar du ett väl sammansvetsat flexibelt gäng som hjälper varandra och våra kunder att nå framgång varje dag. Med mer än 2000 anställda arbetar vi för att skapa en bättre morgondag, som ger mervärde för oss som människor och samhället som helhet. Vi tror att med rätt medarbetare och högteknologiska lösningar kan vi skapa en tydligare bild av var vi är just nu – och var vi kommer vara imorgon.

Mångfald & Inkludering
Möter du inte varje krav? Studier har visat att kvinnor och andra underrepresenterade grupper är mindre benägna att ansöka till ett jobb om dom inte möter varje kvalifikation. På twoday är vi dedikerade att bygga en arbetsplats som genomsyras av mångfald och inkludering. Om du är exalterad över denna roll men din tidigare erfarenhet inte matchar till hundra procent mot arbetsbeskrivningen, så uppmanar vi dig att ansöka ändå.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2024
  • Ansök senast: 30 maj 2024

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024