Account manager

Account manager

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren säljare inom tredjepartslogistik / contract logistics och letar efter nya utmaningar i en organisation med stark företagskultur och ett framåtlutat tänk? Då är detta möjligheten för dig!
Vi söker just nu en driven säljare inom tredjepartslogistik som spelar en nyckelroll i att utveckla verksamheten. I rollen som säljare kommer du att ansvara för att identifiera nya affärsmöjligheter, bibehålla långvariga relationer med befintliga kunder samt utveckla och anpassa erbjudandet av tjänster.
För att lyckas i denna roll ser vi att du har minst två års erfarenhet från en liknande tjänst och en gedigen förståelse för tredjepartslogistik / contract logistics. Du är en person som motiveras av att vinna affärer och driva tillväxt. Du har ett starkt affärssinne, arbetar strukturerat och strävar alltid efter att bygga starka och förtroendefulla kundrelationer.
Som säljare kommer du att vara baserad hos kundens verksamhet i Göteborg, affärsresor inom Sverige förekommer. 
Du kommer att arbeta som konsult hos oss på Randstad, det innebär att du är anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
Intervjuer kommer att ske löpande så sök tjänsten redan idag!

Ansvarsområden
Identifiera nya prospekts för att bygga och upprätthålla en prospektbas.
Säkerställa kundnöjdhet och bygga långsiktiga relationer.
Upprätthålla och utveckla tjänsteerbjudandet till befintliga kunder.
Vinna nya kunder inom ditt försäljningsområde.
Samarbeta med både interna och externa intressenter, nationell som internationell.
Använda CRM-system för att hantera kundinformation, försäljningsaktiviteter och uppföljningar.
Delta i RFQ.


Kvalifikationer
Du besitter minst två års erfarenhet av liknande roll med fokus på komplexa försäljningslösningar.
Du besitter en gedigen förståelse inom tredjepartslogistik / contract logistics.
Du har en stark förmåga att förhandla och slutföra affärer med en kombinerad förmåga att förstå och tillgodose kundernas behov.
Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2024
  • Ansök senast: 11 augusti 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 december 2024

18 december 2024

Account Manager

Account Manager

18 december 2024

18 december 2024