Account Manager

Arbetsbeskrivning

The Pace är sedan ett år tillbaka ett nystartat affärsområde inom Wise Professionals som är specialiserat på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som Administrativ chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör samt Jurist- och Kontorsassistent. Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group som i sin tur är en helhetsleverantör inom HR med 11 verksamheter och cirka 670 anställda samt noterat på Nasdaq. 

The Pace tillsammans med dig

År 2017 har varit ett fantastiskt år för The Pace och tillsammans har vi bland annat utvecklat ett sammansvetsat team på sex personer som helhjärtat arbetar med rekrytering och konsultuthyrning inom området Business Administration. Tillsammans har vi tagit fram namnet The Pace som står för takt och fart, namnet är något som genomsyrar hela vårt team och tillsammans har vi under året hjälpt många kunder att hitta rätt person för rätt tjänst.

Efter att ha genomgått ett år av stor framgång vill vi nu förstärka vårt team med ytterligare en kollega. Som Kundansvarig är du en nyckelperson inom The Pace team och tillsammans kommer vi fortsätta etablera The Pace varumärke.

I din roll

Rollen som Kundansvarig hos oss innebär att du får möjlighet att arbeta med några av marknadens starkaste varumärken – arbeta strategiskt med rekrytering och vara med och bygga en rekryteringsbyrå i framkant. Dina arbetsuppgifter kommer att variera men mestadels fokuserar du på nya affärer och är ute på kundmöten och bygger långsiktiga relationer. Under året är du även delaktig i att anordna kundevent och andra aktiviteter. Vår målsättning är att bli en självklar premiumaktör för roller inom Business Administration.

Om dig

För att trivas hos oss och lyckas i rollen ser vi att du är självgående och tycker om att knyta långsiktiga relationer. Vi tror att du, precis som vi, älskar att vara ute hos kund och göra affärer! Din genuina affärsglädje stöttas av din strukturella sida och du får ofta höra att du är förtroendeingivande. Vi söker dig som är en naturlig lagspelare och tycker om utmaningar. Att du är prestigelös och vill vara med i ett snabbväxande företag är en förutsättning för att du ska trivas hos oss.

Du har minst ett par års erfarenhet från att driva försäljning på egen hand och har i det bästa av världar tidigare arbetat med försäljning inom vår bransch eller annan typ av relationsförsäljning. Vi söker dig som trivs med att projektleda och arbeta konsultativt.

Vi erbjuder


En självständig roll där du arbetar med frihet under ansvar
Möjligheten att representera ett välrenommerat företag
Ett härligt team med gladlynta kollegor som har nära till skratt
Utveckling i din säljkarriär hos oss och inom koncernen


Vi ser framemot din ansökan!

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Jenny Fröjd. Önskas ytterligare information är du välkommen att kontakta Jenny på 073-96 28 587 alternativt jenny.frojd@salesonly.se. Urval kommer att ske löpande, därför ser vi fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt. Du registrerar din ansökan via www.salesonly.se  Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SalesOnly Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast plus rörlig lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 2 maj 2018

Besöksadress

Traktorvägen 6B 226 60 Lund
None

Postadress

SVEAVÄGEN 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024