Account Manager

Arbetsbeskrivning

CORNERSTONE SÖKER EN ACCOUNT MANAGER

Med kompetens som verktyg inspirerar vi människor och organisationer att växa och utvecklas 

Nu söker vi en Account Manager som ska komplettera vår kompetenta säljorganisation. Vi är ett företag i tillväxt och har precis lanserat vår nya strategi med nytt namn och företagsprofil – allt för att kunna ta nästa steg i vår utveckling. I rollen som Account Manager är det viktigt med fokus på långsiktiga relationer och att ha ett affärsutvecklande öga. Du ansvarar för att kartlägga dina kunders behov av kompetensutveckling och presentera relevanta tjänster/utbildningar i rätt tidpunkt för din kund. Du kommer att arbeta konsultativt och hjälpa dina kunder med deras behov av baserat på vilka förändringar eller utmaningar de står inför. Våra kunder är i ständig förändring där kompetens är avgörande och allt syftar till att skapa utveckling av kundens affär.

Som AM hos oss på Cornerstone jobbar du främst med utveckling och bearbetning av våra befintliga kunder, men att bryta ny mark ska inte kännas främmande för dig. Du kommer att i första hand träffa beslutsfattare som te.x IT-chef eller HR-chef, så har du erfarenhet av detta sedan tidigare är det ett plus.

VI ERBJUDER:

Ett företag som är inne på en rolig och spännande resa där du kommer att vara en viktig pusselbitEtt härligt gäng med olika kompetens och bakgrundEtt företag som ska ta ytterligare marknadsandelar och växaEn platt organisation med korta beslutsvägarEtt företag där vi känner tillit, tar ansvar och jobbar långsiktigtBra villkor och bra möjligheter att tjäna bra pengar

VEM ÄR DU:

Du är en nyfiken person som vet vad du vill, tycker om att arbeta mot högt ställda mål och har en stark inre vilja att prestera. Du har några års erfarenhet av säljarbetet och gärna med försäljning av mer komplexa lösningar. Har du intresse för kompetensutveckling - både för dig själv och dina kunder är det ett plus. Har du också en utmanande och lösningsorienterande attityd kan du gå långt hos oss.

Vi kommer att göra allt för att Du ska lyckas hos oss och du kommer att ha ett nära samarbete med vår försäljningschef.

Låter det intressant? Sök redan idag!

I denna rekrytering samarbetar vi med NajsPeoples konsult Petra Bruna. Du når Petra på petra.bruna@najspeople.se alternativt på 076–0004131. Skicka gärna in din ansökan redan idag – urval sker löpande. Alla ansökningar hanteras konfidentiellt.

Med kompetens som verktyg inspirerar vi människor och organisationer att växa och utvecklas. För oss börjar det alltid med människan. Vi strävar efter att se individens unika behov och förutsättningar – för det är genom att utbilda människor som vi växer organisationer. Vi är specialister på att förverkliga våra kunders planer och målsättningar för kompetensutveckling. Vi har en marknadsledande position och hjälper även organisationer att strukturerat och affärsmässigt analysera, planera, genomföra och utvärdera de investeringar som görs. Vi har kurscenter på flera orter i Sverige och levererar även kurs och certifiering på plats hos kund. Med över 20 års erfarenhet har vi i dagsläget över 12,000 elever per år fördelade på ungefär 1500 kursstarter och 350 unika kurser. Detta gör oss till Sveriges största och bredaste företagsutbildare.

Sökord: am, accountmanager, stockholm, sthlm, it, utbildning, it-utbildning, kompetensutveckling, säljare, sälj, försäljning,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NajsPeople Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 5 februari 2020
  • Ansök senast: 25 mars 2020

Besöksadress

Strandvägen 7A
None

Postadress

Strandvägen 7A
Stockholm, 11456

Liknande jobb


30 november 2024

Kundansvarig - Säljare

Kundansvarig - Säljare

29 november 2024

Account Manager B2B

Account Manager B2B

29 november 2024

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

29 november 2024