OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Account Manager, Inhouse
Arval är en av världens ledande aktörer inom fleet management. Vi är specialiserade på fullserviceleasing av fordon och erbjuder skräddarsydda lösningar för bilparker till våra kunder som består av små-, medelstora och stora internationella företag. Arval hanterar idag mer än tre miljoner fordon i 50 länder.
Detta är en nyckelposition i ett internationellt leasingbolag där din arbetsinsats i högsta grad lägger grunden till vår fortsatta framgång.
Dina arbetsuppgifter
Som Account Manager hos Arval är du centralgestalten i säljorganisationen. Du har det yttersta ansvaret för våra befintliga kunder och är deras primära kontaktperson. Du hanterar alla ärenden som har med deras bilpark att göra. Du hjälper kunderna att uppgradera sin bilflotta, hanterar förändringar i bilpolicies, hittar nya möjligheter till att förändra och effektivisera vagnparken, samt mycket mer!
Exempel på uppgifter som ingår i arbetet:
· Hantera leasingofferter
· Serva kunden via mail/telefon där du har kontakt med kundens fleetmanager
· Guida förare i beställningsprocesser
· Hantera dagliga frågor från kund /förare
Önskad profil:
Vi tror att vår nya AM har följande erfarenheter och egenskaper:
· En kandidatexamen inom något av områdena ekonomi, finansiering, marknad eller motsvarande är meriterande
· 2-5 års erfarenhet från försäljning och kundservice, gärna från bilfinansiering/ leasing
· Noggrann och strukturerad
· Prestigelös och en teamplayer
· En rådgivande person som agerar snabbt på samtliga kundärenden
· Du gillar att kommunicera via telefon och mail
· Har ett intresse för bilar och finansiering
· Lösningsorienterad med ett dedikerat kundfokus
· Office-paketet (specifikt bra kunskaper i Excel)
· Körkort
Du får ett utmanande arbete i ett internationellt företag med hög energi och med utmärkta karriär- och utvecklingsmöjligheter. Du blir en del av laget, där du blir en viktig spelare som tillsammans med Dina kollegor skapar framgång.
På Arval ser vi medarbetarna som vår absolut största tillgång! Vi är mycket stolta över våra 7 000 anställda och den kvalitét som de dagligen presterar. Här investerar vi mycket i våra medarbetare. Som anställd får du, förutom fantastiska kollegor, ett unikt arbetssätt i ett sammansvetsat team, regelbunden återkoppling på hur nöjda dina kunder är, utbildning på Arval Academy samt internationella karriärmöjligheter.
Det är våra medarbetare som gör Arval till en bra arbetsplats! De strävar efter att tillgodose kundernas behov och omvandla alla kunder och förare till våra ambassadörer.
Vill du vara med?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med rekryteringsbolaget Maxkompetens AB.
För mer information om rollen, kontakta Carolina Löfgren på tel 070- 611 02 75 eller på mail
Vänligen skicka din ansökan genom att fylla i formuläret på denna sida.
Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Intervjuer sker löpande och vi vill därför ha din ansökan snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carolina Löfgren
070-611 02 75