OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad är ett av världens största bemannings- och rekryteringsföretag.Idag finns Randstad i femton länder med över 2 000 lokala avdelningar i Europa och USA.Hösten 2004 förvärvades Arvako som funnits i Sverige sedan 1988, av bemanningsföretaget Randstad och i dag är vi ca 400 medarbetare.Randstad är ett av världens största bemannings- och rekryteringsföretag.Idag finns Randstad i femton länder med över 2 000 lokala avdelningar i Europa och USA.Hösten 2004 förvärvades Arvako som funnits i Sverige sedan 1988, av bemanningsföretaget Randstad och i dag är vi ca 500 medarbetare. Vi söker nu för Banneradministrations räkning tre Account Managers Banneradministration ingår i Bonnier Publications A/S och erbjuder online-marknadsföring på välansedda webbsidor i Skandinavien.Banneradministration bygger långsiktiga relationer med företag i alla branscher, där vi tillsammans planerar online-kampanjer och skapar resultat.Både direktkunder och mediabyråer ingår i företagets kontaktnät.Banneradministration är verksamma i Sverige, Danmark, Finland och Norge och har en egen reklambyrå och produktionsavdelning.Banneradministration arbetar med webbsidor såsom Avanza, SF(Svensk Filmindustri), Sport Gamers och Illustrerad Vetenskap med flera.Företaget är beläget i moderna lokaler vid Hötorget i centrala Stockholm Som Account Manager bearbetar du nya och befintliga företagskunder och skapar din egen kundbas.Det är med kreativitet och eget driv som du hittar och säljer in Banneradministration som en del av kundens marknadsplan. Du bearbetar kunder främst via telefon men självklart även via mail och besök. För att lyckas krävs det att du: * Har drivkraften att vilja lyckas * Är lojal * Har stor kreativ förmåga * Är en tävlingsmänniska * Är uthållig och envis * Har stor servicekänsla * Har stor socialkompetens * Trivs att arbeta i team * Har erfarenhet av B2B-försäljning * Behärskar engelska i tal och skrift Förutom ovanstående krävs det några års erfarenhet av försäljning och meriterande är om du har kunskaper om media branschen.Att du är en van användare av office paketet och Internet ser vi som en självklarhet. Du erbjuds arbete i ett spännande företag som ingår i en stadig och välkänd koncern.Du kommer att vara en viktig spelare i företagets expansion.Du erbjuds goda förtjänstmöjligheter genom fast lön och ett väl utarbetat bonussystem. Intervjuer kommer att ske löpande varför vi vill ha din ansökan snarast.Din ansökan ska innehålla CV, referenser samt personligt brev där du berättar varför just du passar för tjänsten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051