OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om dig
Som person är du utåtriktad med ledande och drivande förmåga, du tycker att det är stimulerande att se personer under dig utvecklas. Du är strukturerad, noggrann men ändå effektiv och stresstålig, du motiveras av att arbeta i en miljö där det hela tiden händer nya saker. Du talar och skriver engelska obehindrat. Har du tidigare erfarenhet av arbete inom contact center branschen är det meriterande.
Dina arbetsuppgifter
Som Account Manager är du ansvarig för vår klients kundtjänstverksamhet. Det är en operativ tjänst där du arbetsleder och coachar Teamleaders. Du arbetar mot uppsatta mål, såväl finansiella som nöjda kunder och medarbetare. Du har det övergripande ansvaret för affären, analyserar siffror, statistik och resultat samt svarar upp mot siffror. I ditt ansvarsområde interagerar du med kunden och hantera förhandlingar. Du rapporterar till Operations Director, Ed.
SYKES erbjuder dig en spännande tjänst där den ena dagen inte är den andra lik. Vi verkar i en bransch där saker och ting ändras mycket snabbt, tjänsten passar därför dig som uppskattar högt i tak, korta beslutsvägar och snabba omställningar.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Assistant Jenny Eriksson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
HR Assistant Jenny Eriksson
0534291000