ACCOUNT MANAGER

ACCOUNT MANAGER

Arbetsbeskrivning

Vill du ingå i ett team där ambitionsnivån är hög och viljan att utvecklas både enskilt och tillsammans är stark samtidigt som man har roligt på jobbet?

Vad ingår i rollen som Säljare hos oss?

I denna rollen kommer du tillsammans med försäljningschefen sälja vinnande bemanningslösningar. Du kommer få en gedigen upplärning i säljprocessen och hur du uppnår bästa resultat. Som säljare hos oss kommer du spela en viktig nyckelroll där du ansvarar över din egen vardag i samband med dina kollegor. Vi på bemanning arbetar tätt tillsammans genom att stötta och pusha varandra framåt. Här ser vi lika seriöst på våra arbetsuppgifter som att ha högt i tak och trivas på arbetsplatsen.

Vi sitter i stora lokaler i öppet landskap där du kan integrera med dina arbetskamrater oavsett område på avdelningen.

Vi erbjuder

- Månadslön + rörlig del
- Rikslunchkort
- Interna och externa utbildningar
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Möjlighet till tjänstebil
- Fantastiska kollegor!


Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har:

Erfarenhet inom försäljning

Körkort och bil

Är det här du?

Här trivs du som alltid vill framåt, som tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet samt brinner för affären. Det ingår ett stort eget ansvar och att vara självdrivande. Du gillar även att vara med och påverka ditt och vårt arbetssätt för att kunna leverera en tjänst i världsklass. Att knyta nya kontakter och skapa starka relationer är något som motiverar dig. Du drivs av resultat både enskilt och tillsammans med dina kollegor!

Vem är jag som ledare?

Jag heter Tobias Johansson och är Nordic Product Manager för vår bemanningsavdelning. Jag brinner för affärer och att få andra att leverera. Anser att det är viktigt att sina medarbetare är nöjda med sin vardag för att få ut max av sin kapacitet. Jag är en utåtriktad och kundfokuserad person som gillar att ha roligt på jobbet. Viktigt i mitt ledarskap är mod och eget ansvar. Jag ser fram emot att tillsammans med dig och resten av vår säljorganisation lyfta detta till nya höjder.

Vilka är vi?

I 25 år har Office Management hjälpt kunder att underlätta sin vardag genom vår leverans av tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Hos oss så kommer du få vara med och bidra till vår framgångsresa inom Facility Management. Vi är en avdelning med högt i tak och som gärna har kul tillsammans. Här jobbar vi efter våra starka värderingar True Commitment, Great Together, Always Improve.

Office Management ägs av Nalka Invest och omsätter 1320 MSEK. Tack vare våra 8000 kunder och 450 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden.

Start: Våren 2020, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista

Låter det som det skulle passa dig?

Vi kommer träffa kandidater löpande. Välkommen med just din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2020
  • Ansök senast: 25 juli 2020

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Account manager SYD, FLEX power tools

Account manager SYD, FLEX power tools

27 december 2024

27 december 2024

Account manager/FPS EGO Power+

Account manager/FPS EGO Power+

27 december 2024

27 december 2024