Account Manager

Arbetsbeskrivning

Q-Park arbetar med etablering, drift och övervakning av parkeringsanläggningar i Nederländerna, Tyskland, Belgien, Storbritannien, Frankrike, Irland, Danmark, Sverige, Norge och Finland. Vi har en tydlig profil, trovärdig image, solitt resultat, vänlig personal och en stark finansiell bas. Vi välkomnar kulturella och sociala olikheter i vår strävan efter kvalitet. Fram till den 31 augusti 2008 hette vi Carpark och idag är vi ca 350 medarbetare i Sverige. Q-Park växer och vi utökar därför kundtjänst med en nyinrättad befattning som Account Manager, du är kontaktpersonen för våra större kunder, både nya och befintliga. Du säkerställer att samarbetet fungerar väl och att hög servicenivå erbjuds. Du kommer även att arbeta i projektform med att starta upp nya parkeringsanläggningar. Efter att avtalet mellan Q-Park och uppdragsgivaren är signerat tar du över ansvaret för projektet och arbetar med stort och smått. Du planerar och ser till att deadlines följs, allt i nära samråd med uppdragsgivaren och vår egen distriktschef. Du tyder befintliga kundavtal och registrerar själv in dem i kontraktssystemet, administrerar och skickar ut tillstånd. När projektet är avslutat finns du även fortsättningsvis med som uppdragsgivarens primära kontaktperson och ser till att anläggningen drivs efter dennes önskemål och Q-Parks egna kvalitetsmål. Vi tror att du som person: - Idag jobbar på en kundtjänstavdelning men vill utvecklas -Är mycket van vid kundkontakter - Bra på att skapa nya kontakter -Är självgående och uthållig -Är bra på att organisera och planera -Är van att arbeta i projektform -Trivs med att arbeta under tidspress vid deadlines. -Är duktig på att kommunicera i tal och skrift. -Har goda kunskaper i engelska. -Har ett ekonomiskt sinne. -Är en erfaren användare av Excel och Word. Det är meriterande om du tidigare arbetat i fastighetsbranschen och har vana av att läsa och skriva avtal. Det är även bra om du har erfarenhet av systemen Navision och Siebel. Krav är att du har vana från en kundtjänstfunktion eller haft ett liknande arbete. Det är viktigt att du är en person som brinner för kundrelationen och också förstår vikten av att arbeta i ett brett spann av arbetsuppgifter, allt från registrering till löpande arbete med kunden. Du är en doer . Som i alla projektarbeten kan vissa perioder vara intensiva där det kan krävas att du behöver arbeta kvällar och någon helg. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och den är placerad på vårt Supportoffice i Globen området.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Weir
08-722 1500
Hans-Ove Ekman

Maria Blom

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Q-Park AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 6 juli 2010
  • Ansök senast: 11 juli 2010

Besöksadress

Veterinärgränd 6
None

Postadress

Veterinärgränd 6
Stockholm, 12023

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024