OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en driven och relationsskapande medarbetare till vårt team inom B2B Sales i rollen som Account Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
Som Account Manager arbetar du mot våra befintliga kunder och tillhör affärsområdet B2B Sales Consumer inom Telenor Sverige. Vi erbjuder främst bredband med höga hastigheter för internet, telefoni, digital-TV för Telenor, Ownit och Open Universe till bostadsrättföreningar, byggbolag och fastighetsägare.
Du kommer vara en nyckelperson för att driva vår affär mot nya mål med ansvar för bearbetning av befintliga kunder och prospekt. Du arbetar enligt vår säljprocess och definierar och dokumenterar strategisk och taktisk försäljning mot fastställda mål. Du arbetar självständigt och driver processen från prospekt till avtalssignering. Är du redo för en omväxlande vardag och drivs av att bygga långsiktiga relationer? Då är det här rätt utmaning för dig!
Rollen som Account Manager är ett vikariat tom. hösten 2021.
Vem du är
För att lyckas i rollen som Account Manager är du en handlingskraftig person med en god kommunikationsförmåga. Du är förtroendeingivande och är duktig på att övertyga och vinna förtroende hos personer du möter. Du trivs bra att arbeta i ett högt tempo och gillar att arbeta med en tydlig målsättning. Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det – därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av komplex försäljning och brinner för att skapa starka relationer med dina kunder!
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver. Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Anders Olsson, anders.olsson@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: vi utvärderar ansökningar löpande så sök idag
Placeringsort: Solna, Stockholm
Anställningsform: vikariat tom. hösten 2021
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580