OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att vinna och överträffa dig själv? Vill du göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad och trivs med frihet under ansvar? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare två stjärnor till Stockholm inom affärsområdet Facility Management. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!
Om rollen
Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team om sex säljare. Teamet fokuserar på att sälja tjänster ur Facilty Managements (https://www.officemanagement.se/facility-management/) produktportfölj, vilken bland annat innefattar kontors- och förbrukningsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och bemanning. Du rapporterar till Sales Manager Facility Management.
Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du ta över en befintlig kundstock (50%), men även arbeta med att ta kontakt med nya kunder för att utöka din kundstock (50%). Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Vi söker dig som…
- Har minst 1-2 års erfarenhet av B2B-försäljning
- Innehar B-körkort
- Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
Har du dessutom erfarenhet från branschen är det meriterande.
Personliga egenskaper
Som person är du driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
- Månadslön & rörlig del
- Säljresor, tävlingar och kick-offer!
- Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)
Övrig information
- Start: oktober 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid
- Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
- Anställningsform: tillsvidare med 6 månaders provanställning
- Antal lediga tjänster: 2 st
Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Erik Wilson, Sales Manager på 010 858 54 78.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson