OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på vår resa mot att bli störst och bäst på trappstädning i Stockholm? Sedan starten 2017 har vi vuxit i snabb takt. Vi städar idag trapphus hos mer än 350 bostadsrättsföreningar varje vecka. Vi är långt ifrån nöjda och vill accelerera ännu mer. Vi avser därför att stärka upp med ytterligare en Account Manager / Fältsäljare med ansvar för centrala och norra Stockholm.
Som Account Manager / Fältsäljare hos oss ansvarar du för en portfölj av bostadsrättsföreningar. Du arbetar aktivt med att vårda relationen och öka intäkterna från dina kunder. Du rapporterar till och får stöd i ditt dagliga arbete av försäljningschefen. Du kommunicerar tydligt kundernas förväntningar och återkoppling till vår driftsavdelning. Du jobbar för att din portfölj växer genom att boka möten med potentiella kunder och bearbeta inkommande förfrågningar. Du sköter säljprocessen per telefon och mejl, samt fysiskt hos kunderna där du gör en behovsanalys och presenterar vårt erbjudande.
Ingen tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen i allmänhet eller trappstädning i synnerhet krävs. Vid anställningens början sker internutbildning av vår populära trappstädningsprodukt.
Vi ser gärna att du har följande kompetenser och erfarenheter:
· Erfarenhet som säljare med kundansvar
· Erfarenhet av att arbeta strukturerat och effektivt i CRM-system
· Grundläggande kunskap i Office-paketet
· B-körkort
Vi ser gärna att du är:
· Lösningsorienterad och konsultativ i relationen till kunder
· Organiserad och trivs med många bollar i luften
· Tävlingsinriktad lagspelare
· Talar och skriver god svenska
Vi erbjuder dig:
· Ett varierande arbete där du i mångt och mycket leder säljprocessen själv
· Att bli en viktig pusselbit i en liten, men framgångsrik, säljorganisation
· Möjlighet till en tjänstebil från Volkswagen
Om arbetsplatsen
Smart Trappstädning är ett privatägt företag grundat 2017. Vi erbjuder våra över 350 kunder främst trappstädning, men också fönsterputs, golvvård och dylikt. Våra kunder är främst bostadsrättsföreningar, fastighetsägare och fastighetsförvaltare. Vi har kunder i hela Storstockholm, från Sigtuna i norr till Södertälje i söder.
Vi har kontor i Årsta partihallar i Stockholm. På kontoret arbetar dagligen åtta personer. Bl.a. VD, drifts- och kvalitetsorganisation samt säljorganisation. Företaget anställer dessutom c:a 30 lokalvårdare.
Om anställningen
Anställningsform
Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning