Account Manager Göteborg

Account Manager Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om Caspeco

Dagens Caspeco uppstod år 2006 - i mötet mellan en legendarisk krögare och en smart Uppsala-student. Per Söderqvist hade drivit ett antal populära krogar, men med blandad ekonomisk framgång. När han drev krog i Uppsala tog han in en sommarpraktikant för att hjälpa honom att få koll på utgifter, inkomster, marginaler och bemanning. Med hjälp av ett egenutvecklat excel-ark kunde Per Söderqvist över en natt få en helt ny överblick - och lönsamheten steg.

Idag erbjuder Caspeco fyra kompletta system för krogar- och upplevelseindustrin. Vi kallar dem Bokning, Kassa, Personal och Analys. Bolaget består idag av cirka 100 medarbetare, 2500 kunder i en organisation där beslutsvägarna är korta, varje medarbetare gör skillnad, och nya idéer och initiativ premieras. Nu söker vi efter en Account Manager i Göteborg med omnejd för vår fortsatta tillväxtresa!



Din roll som Account Manager

I rollen som Account Manager kommer du att tillhöra säljorganisationen som består av 14 personer där ditt yttersta fokus kommer vara att bearbeta befintliga och nya kunder med bas i Göteborg. I rollen kommer du att ta hand om hela säljprocessen själv, från prospektering till affär. Bidra till teamet och bygga din egen pipeline av kontakter, leads, möjligheter och kunder.

Du kommer utbilda och utmana kunderna till att automatisera och digitalisera i sin organisation och verksamhet. Det kommer finnas både verktyg och kompetenta kollegor inom området. Allt för att du ska bli effektiv i dina arbetsuppgifter med målet att stötta dig att bygga en så stor kundstock som möjligt. Du kommer ta hand om din kundstock och sköta merförsäljning samt arbeta nära ditt team och säljchef för att uppnå gemensamt uppsatta mål. Med det sagt är eget ansvar och driv A&O för att bygga din egna framgång.



Dina kvalifikationer

För att lyckas i rollen som Account Manager ser vi att du har en förmåga att underhålla befintliga och nya relationer, förstå kunders behov och omvandla dessa till lösningar, du har ett eget driv och inre motor att prestera och utvecklas. Vi tror att du har en stark problemlösningsförmåga och du trivs med att arbeta i ett sammansvetsat team mot gemensamma mål och vill utvecklas tillsammans med dina kollegor. Du gillar att skapa nya kontakter och sälja!

- Arbetat med försäljning B2B i minst 3 år, meriterande om det finns erfarenhet från hotell och restaurangnäringen
- Du har ett brinnande intresse för ny teknik och en stark vilja att lära dig och dela kunskap - om det så är för kund eller kollegor sinsemellan.
- Du är en initiativtagande och orädd person som tar ett stort ansvar för ditt arbete
- Vana att arbeta i CRM system och hantera flera parallella uppgifter samtidigt.
- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat




Vad Caspeco erbjuder dig

- Generöst friskvårdsbidrag på 5000 kr/år
- Ett unikt utformat program för coaching och personlig utveckling i din roll som Account Manager
- Korta beslutsvägar där du som medarbetare har mycket att säga till om vad gäller arbetssätt och nya ideér
- En modern säljorganisation med högt i tak för både sälj och affärsutvecklingsfrågor
- Du får vara del i ett växande team som är ledande i sin bransch när det gäller att skapa lönsamma och effektiva IT lösningar för besöksnäringen
- Work-life balance, där vi har en hybridlösning för dig som vill jobba hemifrån när det passar




Övrigt

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Fast grundlön

Omfattning: Heltid

Plats: Göteborg med omnejd



Låter rollen som Account Manager intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Caspeco ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Caspeco
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2022
  • Ansök senast: 4 maj 2023

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024